Μοιράζει χαμόγελα! Λίγο πριν αλλάξει σελίδα στην ιστορία του, το αγαπημένο Corsa, επαναφέρει στις τάξεις του τη θρυλική έκδοση GSi. Με την απουσία των OPC μοντέλων, το συγκεκριμένο αποκλειστικά 3θυρο αμάξωμα, αποτελεί την πιο γρήγορη εκδοχή της γκάμας. Και αρέσει πολύ!
Εξοπλίζεται με 1.400άρη turbo κινητήρα, αποδίδει 150 ίππους και σκορπά χαμόγελα, δίνοντας το κάτι παραπάνω, σε ένα αμάξωμα που μας έχει συνηθίσει περισσότερο σε αξιόπιστες μα απλές μετακινήσεις.
Εμφάνιση-σχεδίαση: Εντυπωσιακό όσο πρέπει
Η συγκεκριμένη εκδοχή του μοντέλου, βρίσκει την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στις απλές εκδόσεις και τις OPC. Ξεχωρίζει χωρίς να προκαλεί, παραμένοντας 3θυρο και υιοθετώντας ένα ιδιαίτερο χρώμα, που θα δημιουργήσει πολλά… αυχενικά! Πιο συγκεκριμένα τώρα, διαθέτει νέα γρίλια, μεγαλύτερους εισαγωγείς αέρα, πιο αιχμηρό πρόβολο και ένα μυώδες (με 2 νευρώσεις καπό) το οποίο διαθέτει ξεχωριστούς εισαγωγείς. Την εικόνα συμπληρώνουν όμορφα οι 18άρες ζάντες, τα ανθρακονημάτινα καλύμματα των καθρεφτών και φυσικά η αρκετά επιβλητική αεροτομή που βρίσκεται στην οροφή. Όπως είπαμε, παραμένει εντυπωσιακό, μα όχι προκλητικό.
Εσωτερικό-χώροι: Μικρές σπορτίφ λεπτομέρειες σε ένα ποιοτικό σύνολο
Δεν είναι πολλές, μα είναι καλά εστιασμένες οι πινελιές που ξεδιπλώνουν την GSi ταυτότητα στο εσωτερικό του Corsa. Έτσι, το τιμόνι είναι ελαφρώς flat bottomed (διαθέτοντας και εμφανείς ραφές, όπως και στον λεβιέ), τα πεντάλ είναι μεταλλικά και μικρότερα σε μέγεθος, ενώ και τα καθίσματα αγκαλιάζουν σωστά το κορμί. Η ποιότητα είναι όπως πάντα σε καλά επίπεδα, με αποκορύφωμα το μαλακό υλικό στο πάνω μέρος του ταμπλό, ενώ σύστημα infotainment και χώροι δεν φέρουν ιδιαίτερες διαφορές από τις απλές εκδόσεις. Εξαιρετικά τα μπάκετ καθίσματα που προσφέρουν άφθονη πλευρική στήριξη στον οδηγό.
Κινητήρας-επιδόσεις: Επιδόσεις καλύτερες από αυτές που «νιώθεις»..
Το εντυπωσιακό Corsa GSi κινεί ο 1.400άρης turbo κινητήρας, απόδοσης 150 ίππων και 220 Nm ροπής. Ενδιαφέρουσα είναι όμως η διαφορά στην αίσθηση που σου δίνει, συγκριτικά με τα χαρτιά των επιδόσεων. Για να γίνουμε πιο κατανοητοί, οδηγώντας το νιώθεις πως του λείπει η εκρηκτικότητα και η άμεση απόκριση από χαμηλά, κάτι όμως που διαψεύδουν οι μετρήσεις. Σύμφωνα με αυτές, χρειάζεται μόλις 8.4 δευτ. για το 0-100 και ξεπερνά σε τελική τα 207 χλμ./ώρα, τοποθετώντας το μαζί με τους καλύτερους της κατηγορίας. Συνδυάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες μετριέται στα 8.8λτ./100χλμ. Ένα πολύ μάχιμο σύνολο, που βρίσκεται ανάμεσα ακριβώς από απλή έκδοση και OPC.
Οδική συμπεριφορά: Στιβαρή πλατφόρμα και σκληρό στήσιμο για ατελείωτες στροφές
¶κρως ενδιαφέρον αυτοκίνητο θα χαρακτηρίζαμε το Corsa GSi, καθώς πρέπει να το μάθεις για να πάρεις το 100% από αυτό. Στηρίζεται πάνω σε μία άκρως στιβαρή πλατφόρμα (το βάρος του αυτοκινήτου είναι αισθητό) με την ανάρτηση της Koni να διαμορφώνει ένα σκληρό setup ανάρτησης και τον κινητήρα να δίνει ότι καλύτερο μπορεί. Οφείλεις να υπολογίσεις κάθε ένα από τα τμήματα του παραπάνω τρίπτυχου για να ξεκλειδώσεις τον ιδιαίτερα σβέλτο και ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα του μοντέλου. Αρχικά μπορεί να νιώσεις πως δεν σου βγάζει το ανάλογο σπορ ύφος που περιμένεις, όμως όταν το «διαβάσεις» καλύτερα, θα δεις πως είναι πολύ σβέλτο, θα στρίψει πολύ καλά και εάν το θέλεις, το πίσω μέρος μπορεί να αναλάβει ιδιαίτερα ενεργό ρόλο.
Συμπέρασμα
Διατηρεί το δικό του στιλ, μένει όμως λίγο πίσω σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Ξεχωρίζει λόγω εμφάνισης, είναι σβέλτο και στην τιμή που διατίθεται σίγουρα υπάρχουν πολλοί που θα το λατρέψουν.