
Honda Hr-v e:HEV 131 PS, Τιμή 07/04/2025: 35 300€
Honda HR-V: Το υβριδικό SUV με τη χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη
Καίει 3,5 λτ/100 χλμ στην πόλη και 5,5 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο.
Από τα καλύτερα της κατηγορίας στο φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα.
Μπόλικος χώρος για τα πόδια των πίσω, περιορισμένος για τα κεφάλια και μικρό πορτ-μπαγκάζ.
Ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης είναι πολύ πλούσιος, η εγγύηση είναι 5-ετής.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το ανανεωμένο Honda HR-V e:HEV
Η Honda ανανέωσε στα σημεία το HR-V, με σκοπό να το «φρεσκάρει» και να το διατηρήσει ανταγωνιστικό. Διαθέσιμο αποκλειστικά με το full υβριδικό κινητήριο σύνολο 131 ίππων, το Honda HR-V e:HEV έχει εξελιχθεί με σκοπό να μειώσει τα έξοδα μετακίνησης, μέσω της χαμηλής κατανάλωσης.
Για να δούμε πόσο καλή δουλειά έκαναν στη Honda με το νέο HR-V e:HEV, δοκιμάζουμε το μικρομεσαίο SUV και το αξιολογούμε με κριτήρια τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας όσον αφορά στην πραγματική κατανάλωση, στην ευρυχωρία, και στις επιδόσεις, λαμβάνοντας επίσης υπόψη μας τον εξοπλισμό, την εγγύηση και την τιμή.
Για να έχουμε μια αντικειμενική εικόνα από το πώς στέκεται το αυτοκίνητο απέναντι από τον ανταγωνισμό, δίπλα από κάθε μέτρηση θα παραθέσουμε την καλύτερη και τη χειρότερη στην κατηγορία, επιλέγοντας οχήματα με αντίστοιχα μηχανικά σύνολα, δηλαδή αυτοφορτιζόμενα υβριδικά.
Το «φόρτε» του HR-V e:HEV είναι σαφώς η κατανάλωση, η οποία στην πόλη μετρήθηκε στα 3,5 λτ/100 χλμ και σε μικτό κύκλο μετρήθηκε στα 5,5 λτ/100 χλμ, τα φρένα, καθώς και ο εξοπλισμός.
Το πορτ-μπαγκάζ των 335 λίτρων είναι μικρότερο από αυτό του ανταγωνισμού, όπως και ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, με τον τελευταίο όμως να έρχεται σε αντιπαράθεση με τον καλό «αέρα» για τα γόνατα, δημιουργώντας ένα σύνολο ικανό να φιλοξενήσει 3 ενήλικες επιβάτες ύψους 1,80 μέτρων.
Ας δούμε πόσο καλό είναι το Honda HR-V e:HEV σε σύγκριση με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του!
Το Honda HR-V e:HEV βαθμολογείται με 92 στα 100
Μάρκα/Μοντέλο | Honda HR-V | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Honda HR-V e:HEV 131 PS | ||||
Βαθμολογία | 92% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρομεσαία SUV Βενζίνη | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2021 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1498 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
131 | 200 | RENAULT AUSTRAL E-Tech Full Hybrid 200 PS 200ps | ||
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
1 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
5,5 | 5 | TOYOTA C-HR 1.8L HEV 140ps | 7,2 | RENAULT AUSTRAL E-Tech Full Hybrid 200 PS 200ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
635 | 982 | FORD KUGA 2.5 Duratec FHEV 180 PS 180ps | ||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
18,5 | 21 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps | 14,5 | TOYOTA C-HR 1.8L HEV 140ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,36 | 1,41 | FORD KUGA 2.5 Duratec FHEV 180 PS 180ps | 1,34 | DACIA DUSTER Hybrid 140ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 335 | 555 | RENAULT AUSTRAL E-Tech Full Hybrid 200 PS 200ps | ||
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
9,7 | 7,6 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps | 11,1 | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
170 | 196 | FORD KUGA 2.5 Duratec FHEV 180 PS 180ps | 160 | DACIA DUSTER Hybrid 140ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,4 | 36,4 | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | ||
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 8 | FORD KUGA 2.5 Duratec FHEV 180 PS 180ps | 3 | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
24.050 | MG ZS MAX HYBRID+ 197ps | 44.490 | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps |
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας, το Honda HR-V e:HEV παίρνει συνολική βαθμολογία 92 στα 100. Τα ισχυρά του σημεία είναι η μέση πραγματική κατανάλωση, που είναι 5,5 λτ/100 χλμ και από τις καλύτερες στην κατηγορία, τα φρένα που είναι τα ισχυρότερα ανάμεσα στα υβριδικά μικρομεσαία SUV (100-0 χλμ/ώρα σε 36,4 μέτρα), καθώς και ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών, που μετρά 18,5 εκατοστά.
Το πλάτος του πίσω καθίσματος (1,36 μέτρα) κυμαίνεται στο μέσο όρο της κατηγορίας, κάτι που ισχύει και για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (9,7 δευτερόλεπτα) και για την εργοστασιακή εγγύηση που διαρκεί 5 χρόνια. Μόνο το πορτ-μπαγκάζ είναι μικρό σε σχέση με τον ανταγωνισμό, με τα 335 λίτρα να είναι το μικρότερο νούμερο ανάμεσα από τα προσθιοκίνητα υβριδικά μικρομεσαία SUV.
Στις επόμενες σελίδες θα δούμε αναλυτικά πώς τα πηγαίνει το Honda HR-V e:HEV στον τομέα της πραγματικής κατανάλωσης σε πόλη, ταξίδι και μικτό κύκλο, στην ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές, καθώς και στην επιτάχυνση από στάση και εν κινήσει.
Σελ. 2 | Honda HR-V e:HEV: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Honda HR-V e:HEV: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
Σχολιάστε |