Σχεδίαση
Το νέο Renault Clio Sport Tourer βασίζεται πάνω στο 5θυρο Clio, προσθέτοντας επιτυχημένα τον απαραίτητο έξτρα όγκο στο πίσω τμήμα. Από πλευράς διαστάσεων, το μήκος του αμαξώματος αυξάνεται κατά 205 χλστ. (4.267 χλστ. συνολικά), χωρίς να αλλάζει το πλάτος ή το ύψος. Παράλληλα, η οροφή τραβιέται προς τα πίσω μαζί με τις γυάλινες επιφάνειες, ενώ και τα φωτιστικά μεγαλώνουν τις διαστάσεις τους. Η τελική πινελιά διαφορετικότητας έρχεται από τις στάνταρ μπάρες της οροφής σε αλουμινένια απόχρωση.
Εσωτερικό
Το εσωτερικό του Clio Sport Tourer δεν διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδόσεις Clio, διατηρώντας μια νεανική σχεδίαση, αλλά και μια αρκετά καλή ποιότητα κατασκευής, ενώ για τους λάτρεις των gadgets, υπάρχει στο κέντρο του ταμπλό μια έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων MediNav με πλοήγηση, η οποία μάλιστα βρίσκεται στο στάνταρ εξοπλισμό του μοντέλου. Σε σχέση με το 5θυρο Clio, το πορτ-μπαγκάζ του Renault Clio Sport Tourer είναι αυξημένο κατά 143 λτ., φθάνοντας στα 443 λτ. συνολικά, ενώ εφόσον αναδιπλωθεί η διαιρούμενη πλάτη των πίσω καθισμάτων, φτάνει τα 1.380 λτ.
Κινητήρας
Ο 1,5 dCi diesel κινητήρας της Renault, που εξοπλίζει το Clio Sport Tourer της δοκιμής μας, είναι από τους πιο επιτυχημένους κινητήρες στην κατηγορία του. Αποδίδει 90 ίππους και ξεχωρίζει για τη γραμμική του λειτουργία, την απόκρισή του στο πεντάλ του γκαζιού και την παροχή πολύ καλών επιδόσεων στο οικογενειακό Clio. Παράλληλα, με τη βοήθεια και του σχετικά μακριού σε κλιμάκωση κιβωτίου 5 σχέσεων, διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα η κατανάλωση καυσίμου.
Οδηγώντας
Το Clio Sport Tourer στο δρόμο εμπνέει ασφάλεια και η οδική του συμπεριφορά θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση φροντίζει ώστε οι ανωμαλίες του οδοστρώματος να φιλτράρονται αποτελεσματικά και να μη μεταφέρονται στο εσωτερικό. Στις στροφές, το μη απενεργοποιούμενο ESP φροντίζει ώστε να εκμηδενίζονται άμεσα οι όποιες τάσεις υποστροφές, ενώ και το τιμόνι διαθέτει καλή αίσθηση και σωστό βάρος.
Συμπέρασμα
Το Renault Clio Sport Tourer μπορεί να ικανοποιήσει τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας, σε ένα στιλάτο αμάξωμα που λίγα στέισον διαθέτουν, αλλά και τις απαιτήσεις όσων επιζητούν κάτι διαφορετικό, κάτι με περισσότερο στυλ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Μοντέλο | Renault Clio Sport Tourer 1,5 dCi 90 PS |
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) | 1.461/4 |
Καύσιμο | diesel |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* | 90/4.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* | 200/1.750 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 5/χειροκίνητο/μπροστά |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)* | 11.6 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* | 178 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)* | 3.5 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* | 90 |
Χώρος αποσκευών (λίτρα) | 445 |
Εξοπλισμός | 4 αερόσακοι, ESP, a/c, ηλεκρ. παράθυρα εμπρός, ηχοσύστημα, κεντρικό κλείδωμα, cruise control, προβολείς ομίχλης, φώτα ημέρας |
Τέλη κυκλοφορίας (¤) | |
Τιμή (ευρώ)/ με απόσυρση | 17.490/16.285 |
*Εργοστασιακή μέτρηση |
Copyright © 2024 - autoagora.gr