Η Dacia έχει σκοπό να πραγματοποιήσει σταδιακά τη μετάβασή της προς την ηλεκτροκίνηση, προκειμένου να διατηρήσει τις χαμηλές τιμές στα μοντέλα της, κάτι το οποίο είναι και το βασικό χαρακτηριστικό που την διακρίνει.
Ο επικεφαλής της μάρκας, Denis Le Vot προχώρησε σε ενδιαφέρουσες δηλώσεις που αφορούν την μελλοντική πορεία που θα ακολουθήσει η Dacia τα επόμενα χρόνια. Ο διευθύνοντας σύμβουλος της ρουμανικής, οικονομικής εταιρείας, υπόσχεται πως η δέσμευση της Dacia για χαμηλού κόστους αυτοκίνητα θα παραμείνει σε ισχύ και για πολύ περισσότερο χρόνο σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Με βάση τις δηλώσεις του Denis Le Vot, η Dacia δεν θα παράγει ακριβότερα Plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) και να αποφύγει τα ακριβά πρόστιμα. Ένας από τους λόγους που γίνεται αυτό, είναι επειδή τα αυτοκίνητα της είναι ελαφρύτερα από των υπόλοιπων κατασκευαστών, καθώς η Dacia δεν τα φορτώνει με περιττό εξοπλισμό. Να αναφέρουμε πως μέχρι τώρα, η εταιρεία πουλάει μόνο το αμιγώς ηλεκτρικό Spring σε ορισμένες αγορές, ενώ η μόνη άλλη δέσμευσή της για μελλοντικό ηλεκτρικό μοντέλο είναι το πρώτο της PHEV, μία υβριδική έκδοση του νέου επταθέσιου Jogger, που θα έρθει το 2023.
Ο Le Vot ισχυρίζεται πως η συγκεκριμένη προσέγγιση είναι ιδιαίτερης σημασίας για τη διατήρηση του πλεονεκτήματος της χαμηλής τιμής της Dacia, ενώ δήλωσε σχετικά με αυτό: «Υποστηρίζουμε τις καλές τιμές και είμαστε σε θέση να τις προσφέρουμε παρέχοντας στους πελάτες μας όλα όσα χρειάζονται, αλλά ποτέ τίποτα περιττό. Σήμερα, ο κλιματισμός θεωρείται απαραίτητος, οπότε τον προσφέρουμε. Αλλά ηλεκτρικά καθίσματα με πολλές ρυθμίσεις; Δεν είναι απαραίτητα, επομένως δεν τα προσφέρουμε. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι τα καθίσματά μας – τα οποία είναι ακόμα πολύ άνετα – είναι πολύ ελαφρύτερα από αυτά που χρησιμοποιούν οι αντίπαλοί μας. Αυτή είναι μια λεπτομέρεια, από τις πολλές, που μας βοηθά να παράγουμε πολύ ελαφρύτερα αυτοκίνητα με αποτέλεσμα να είναι χαμηλότεροι οι ρύποι. Έτσι δεν χρειαζόμαστε ακριβή τεχνολογία ηλεκτροκίνησης σε αυτά για να ανταποκριθούμε στους νέους κανονισμούς».
...>>>Συνεχίστε το άρθροΣχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr