Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
2 φωτογραφίες »

Κινητήρας: 220 ίπποι και από 1,7 λτ./100 χλμ.

Διαβάστηκε από 11466 αναγνώστες - 2/8/2021

Η «καρδιά» της Plug-In υβριδικής έκδοσης της BMW X2 είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με μόλις τρεις κυλίνδρους. Πιο συγκεκριμένα, κάτω από το καπό βρίσκεται ένα μοτέρ χωρητικότητας 1.499 κ.εκ., το οποίο αποδίδει 125 ίππους και 220 Nm ροπής. Στην εξίσωση όμως μπαίνει και ένας ηλεκτροκινητήρας που δίνει τη δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής μετακίνησης και εκτοξεύει την ισχύ στους 220 ίππους και τη ροπή στα 385 Nm. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου Steptronic έξι σχέσεων. Κάπως έτσι, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 6,8 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 195 χλμ./ώρα. Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μπαταρία χωρητικότητας 10 kWh με αποτέλεσμα να είναι εφικτή μία αυτονομία που θα φτάνει μέχρι και τα 50 χλμ. Έτσι, με το επίπεδο φόρτισης στο 100%, η επίσημη αντιπροσωπεία αναφέρει ότι είναι εφικτή μία κατανάλωση της τάξης των μόλις 1,7 λτ. για τα πρώτα 100 χλμ., αν και στη διάρκεια της δοκιμής την είδαμε να κυμαίνεται κοντά στα 3 λτ./100 χλμ. Από εκεί και πέρα, μόλις αδειάσει η μπαταρία, η κατανάλωση σταθεροποιείται σε πραγματικές συνθήκες κοντά στα 7 λτ./100 χλμ. Όσο για τη φόρτισή της, περίπου 5μιση ώρες αρκούν στο οικιακό δίκτυο, ενώ σε wallbox μειώνεται στις 3,5 ώρες. Τέλος, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι υπήρξε σημαντική μείωση στη χωρητικότητα της δεξαμενής καυσίμου συγκριτικά με τις «συμβατικές» εκδόσεις της BMW X2 (36 λτ. έναντι 51).

Kοινοποίησε το »




Στον δρόμο: «Εξηλεκτρισμένη» άνεση
Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα που θα διανύσει κανείς πίσω από το τιμόνι της BMW X2 xDrive 25e θα διαπιστώσει την κορυφαία ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση που απομακρύνει όλους τους αεροδυναμικούς θορύβους. Το τιμόνι παρέχει εξαιρετική πληροφόρηση, χαρακτηριστικό στοιχείο των μοντέλων της βαυαρικής φίρμας, ενώ η ανάρτηση, αν και σφικτή, διαχειρίζεται εξαιρετικά το αυξημένο βάρος που ξεπερνά τα 1.700 κιλά. Θερμικό μοτέρ, ηλεκτροκινητήρας και κιβώτιο «συνεργάζονται» υποδειγματικά, προσφέροντας κορυφαίες επιδόσεις, στοιχείο που αποτυπώνεται στην επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, αλλά και οικονομία, με την ηλεκτρική αυτονομία να επιτρέπει καθημερινές μετακινήσεις χωρίς ούτε μία σταγόνα βενζίνης.

Η τιμή της Plug-In υβριδικής BMW X2 ξεκινά από τα 46.150 ευρώ, αλλά είναι σημαντικό το γεγονός πως το κόστος απόκτησης προ φόρων διαμορφώνεται κάτω από τα 40.000 ευρώ προσφέροντας το πλεονέκτημα μηδενικού φόρου εταιρικής χρήσης. Εννοείται ότι οι χαμηλές εκπομπές ρύπων (έως 42 γρ./χλμ) απαλλάσσουν τη συγκεκριμένη έκδοση από τα τέλη κυκλοφορίας. 

Συμπέρασμα
Η BMW X2 xDrive 25e συνδυάζει όλα τα θετικά στοιχεία των «συμβατικών» εκδόσεών της με τις «αρετές» της Plug-In υβριδικής τεχνολογίας. Το αποτέλεσμα είναι ότι αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σύνολο με κορυφαίες επιδόσεις από τους 220 συνδυαστικούς ίππους, χωρίς να έχει υψηλές απαιτήσεις σε καύσιμα. 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »