Η «καρδιά» της Plug-In υβριδικής έκδοσης της BMW X2 είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με μόλις τρεις κυλίνδρους. Πιο συγκεκριμένα, κάτω από το καπό βρίσκεται ένα μοτέρ χωρητικότητας 1.499 κ.εκ., το οποίο αποδίδει 125 ίππους και 220 Nm ροπής. Στην εξίσωση όμως μπαίνει και ένας ηλεκτροκινητήρας που δίνει τη δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής μετακίνησης και εκτοξεύει την ισχύ στους 220 ίππους και τη ροπή στα 385 Nm. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου Steptronic έξι σχέσεων. Κάπως έτσι, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 6,8 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 195 χλμ./ώρα. Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μπαταρία χωρητικότητας 10 kWh με αποτέλεσμα να είναι εφικτή μία αυτονομία που θα φτάνει μέχρι και τα 50 χλμ. Έτσι, με το επίπεδο φόρτισης στο 100%, η επίσημη αντιπροσωπεία αναφέρει ότι είναι εφικτή μία κατανάλωση της τάξης των μόλις 1,7 λτ. για τα πρώτα 100 χλμ., αν και στη διάρκεια της δοκιμής την είδαμε να κυμαίνεται κοντά στα 3 λτ./100 χλμ. Από εκεί και πέρα, μόλις αδειάσει η μπαταρία, η κατανάλωση σταθεροποιείται σε πραγματικές συνθήκες κοντά στα 7 λτ./100 χλμ. Όσο για τη φόρτισή της, περίπου 5μιση ώρες αρκούν στο οικιακό δίκτυο, ενώ σε wallbox μειώνεται στις 3,5 ώρες. Τέλος, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι υπήρξε σημαντική μείωση στη χωρητικότητα της δεξαμενής καυσίμου συγκριτικά με τις «συμβατικές» εκδόσεις της BMW X2 (36 λτ. έναντι 51).
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr