Το Citroen C3 Aircross, όπως και τα περισσότερα μοντέλα της εταιρίας, είναι ο ορισμός της άνεσης, τόσο στο τομέα της ανάρτησης, όσο κι από τη μεριά των καθισμάτων! Ταυτόχρονα είναι πλούσιο σε εξοπλισμό και τεχνολογίες, χωρίς να ξεφεύγει σε τιμή.
Πρόσφατα είχαμε γνωρίσει την έκδοση «Origins» για τα 100 χρόνια ιστορίας της Citroen, τώρα το C3 Aircross επανέρχεται με την έκδοση C-Series, η οποία διακρίνεται για τον κορυφαίο εξοπλισμό και τις ξεχωριστές λεπτομέρειες. Στα χέρια μας βρέθηκε εξοπλισμένο με τον 1,2 Puretech των 110 ίππων και αν μη τι άλλο εντυπωσίασε με την κορυφαία άνεση και τις δυνατότητες εξατομίκευσης.
Κάτω από το καπό του Citroen C3 Aircross συναντήσαμε έναν δημοφιλή κινητήρα βενζίνης του ομίλου. Πρόκειται για τον τρικύλινδρο Puretech, ο οποίος εξοπλίζεται με σύστημα υπερπλήρωσης και άμεσου ψεκασμού, ενώ η χωρητικότητά του αγγίζει τα 1.199 κ.εκ. Στην προκειμένη περίπτωση, η ισχύς αγγίζει τους 110 ίππους, με τη μέγιστη τιμή της ροπής να φτάνει τα 205 Nm. Η κίνηση περνά αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων. Κάπως έτσι, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,9 δλ. για το αμάξωμα των 1.234 κιλών και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 188 χλμ./ώρα. Τέλος, η επίσημη αντιπροσωπεία αναφέρει ότι η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 5,9 λτ./100 χλμ., ενώ στη διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε ότι αυτή η τιμή είναι αρκετά ρεαλιστική, αφού δεν ήταν δύσκολο να δούμε τιμές κοντά στα 6 λτ./100 χλμ.
Στο δρόμο: Με έμφαση στην άνεση
Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του Citroen C3 Aircross μπορεί να διαπιστώσει κανείς ότι έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην άνεση των επιβατών. Η ανάρτηση αποσβένει υποδειγματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, αλλά όπως είναι λογικό επιτρέπει και την εμφάνιση κλίσεων του αμαξώματος σε πιο «σφικτές» διαδρομές. Παρόμοια φιλοσοφία έχει εφαρμοστεί και στο σύστημα διεύθυνσης, το οποίο είναι άνετο και ελαφρύ χωρίς να στερείται σε πληροφόρηση, ενώ η αίσθηση που αφήνει ο επιλογέας δεν είναι και η ιδανική, με τις διαδρομές κατά την αλλαγή είναι μεγάλες. Όσο για τα φρένα, αποδείχθηκαν αρκετά ανθεκτικά κάτω από έντονη πίεση.
Η τιμή εκκίνησης του γαλλική SUV στη συγκεκριμένη έκδοση ξεκινά από τα 20.400 ευρώ, ενώ τα 135 γρ./χλμ των εκπομπών ρύπων δεν απαλλάσσουν το Citroen C3 Aircross από την επιβάρυνση των τελών κυκλοφορίας.
Συμπέρασμα
¶νεση, άνεση και πάλι άνεση! Η Citroen έδινε πάντα έμφαση στο συγκεκριμένο χαρακτηριστικό, το ίδιο έκανε και στην περίπτωση του Citroen C3 Aircross στον υπερθετικό βαθμό. Στην περίπτωση, μάλιστα, της έκδοσης C-Series έρχεται σε ένα υπερπλήρες πακέτο εξοπλισμού σε μία άκρως λογική τιμή.
Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr