4 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το DS7 Crossback με τους 180 ίππους

22/12/2020

Πολυτέλεια στο μέγιστο βαθμό! Η ναυαρχίδα της γαλλικής φίρμας έρχεται να «ταράξει» τα νερά και να θέσει νέα δεδομένα στην κατηγορία των crossover. Δοκιμάζουμε το DS7 Crossback με το πακέτο εξοπλισμού «Rivoli».

 
 
Είναι ένα αυτοκίνητο που δεν πρόκειται να αφήσει κανέναν αδιάφορο στο πέρασμα του και αποτελεί τον καλύτερο εκφραστή της γαλλικής φινέτσας. Το DS7 Crossback μας συστήθηκε ως η πολυτελής επιλογή του PSA Group, παραμένοντας προσιτό συγκριτικά με τον άμεσο ανταγωνισμό. Αυτή τη φορά βρέθηκε στα χέρια μας η έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης 180 ίππων και το πακέτο εσωτερικού εξοπλισμού «Rivoli». Εξωτερικά, οι αλλαγές είναι περιορισμένες και το μόνο σίγουρο είναι ότι την παράσταση κλέβουν τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα «DS Active Led Vision».

Εσωτερικό: Η έκδοση «Rivoli» το απογειώνει
Στην προκειμένη περίπτωση, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον εντοπίζεται στον εσωτερικό διάκοσμο. Αιτία είναι ασφαλώς η έκδοση «Rivoli» και, αν είστε λάτρεις της γαλλικής πρωτεύουσας, θα γνωρίζετε ότι η ονομασία προέρχεται από τη οδό «Rue de Rivoli», έναν δρόμο που φημίζεται για τα καταστήματα μόδας. Αυτό το γαλλικό στυλ και η απαράμιλλη φινέτσα εντοπίζονται και στην καμπίνα της DS7 Crossback. Τα πάντα είναι καλοσχεδιασμένα και έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην ποιότητα. Εκπληκτική αντίθεση δημιουργείται στην κεντρική κονσόλα, όπου το κλασσικό στυλ του ρολογιού συναντά τη σύγχρονη τεχνολογία της οθόνης αφής μεγέθους 12 ιντσών. Η επιτομή της πολυτέλειας ολοκληρώνεται με το δερμάτινο ταμπλό και τις Nappa επενδύσεις. Σε επίπεδο χώρων, το γαλλικό μοντέλο εξακολουθεί να κινείται σε πάρα πολύ καλό επίπεδο, ενώ υπάρχουν και 555 λτ. για τις αποσκευές των επιβατών.



Κινητήρας: Σβέλτο και άνετο
Η έκδοση της δοκιμής εξοπλίζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λτ., ο οποίος αποδίδει 180 ίππους και 255 Nm ροπής από τις 1.650 σ.α.λ. Η κίνηση περνά αποκλειστικά στον εμπρός άξονα μέσω αυτόματου σασμάν 8 σχέσεων, ενώ εφικτή είναι και η αλλαγή σχέσεων μέσω των paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι. Στην πράξη τώρα, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται για το αμάξωμα των 1.510 κιλών μέσα σε 8,9 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα. Συνολικά υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης, με το «Eco» να δίνει έμφαση στη μείωση της κατανάλωσης η οποίο στη διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε λίγο πάνω από τα 7 λτ./100 χλμ. και το «Sport» να μεταβάλλει ακόμα και τον ήχο του κινητήρα, δίνοντας επιπλέον ζωντάνια στο γαλλικό SUV. Πάντως, το δυνατότερο «χαρτί» του DS7 Crossback δεν παύει να είναι η υποδειγματική ανάρτηση και ο τρόπος με τον οποίο αποσβένει κάθε ανωμαλία, πόσο μάλλον στην έκδοση της δοκιμής από την οποία δεν απουσιάζει το «DS Active Scan Suspension» που διαμορφώνει τη ρύθμιση της ανάρτησης ανάλογα με τα ερεθίσματα που δέχεται από τους εμπρός αισθητήρες. 



Η τιμή του DS7 Crossback ξεκινά από τα 34.790 ευρώ στην έκδοση με τον 1.2 Puretech των 130 ίππων. Στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής, με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 180 ίππων και το πλουσιότερο πακέτο εξοπλισμού, η τιμή ξεκινά από τις 44.000 ευρώ.
 
Συμπέρασμα
Το DS7 Crossback έχει τον δικό του, ξεχωριστό χαρακτήρα και σίγουρα δεν πρόκειται να περάσει ποτέ απαρατήρητο. Ειδικά στην κορυφαία έκδοση του αυτοκινήτου δοκιμής, με τον εσωτερικό εξοπλισμό «Rivoli», το γαλλικό SUV επαναπροσδιορίζει τον όρο πολυτέλεια με τον πιο απόλυτο τρόπο.