Ο νέος τρικύλινδρος 1.000άρης μας είχε ξανά συστηθεί πρόσφατα, οπότε αυτή τη φορά έμενε να δούμε πως συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Ως προς τον κινητήρα, το ένα και μοναδικό διαθέσιμο μοτέρ στη γκάμα του Micra είναι τρικύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο και η χωρητικότητά του αγγίζει τα 999 κ.εκ. Μόνο που στην προκειμένη περίπτωση έχουμε μία μικρή μείωση της ισχύος από τους 100 στους 92 ίππους προκειμένου να υπάρξει συμμόρφωση στις αυστηρότερες περιβαλλοντικές προδιαγραφές. Ωστόσο, συνεχίζει να παραμένει επαρκής αφού η μέγιστη τιμή της ροπής των 144 Nm έρχεται από τις μόλις 2.000 σ.α.λ. Η κίνηση περνά ασφαλώς στους εμπρός τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου και το αμάξωμα των περίπου 1.100 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 14 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 171 χλμ./ώρα. Σχετικά με την κατανάλωση, η επίσημη αντιπροσωπεία αναφέρει 6,1-6,4 λτ./100 χλμ., τιμή που είναι πέρα για πέρα ρεαλιστική.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr