Δοκιμάζουμε το Peugeot 3008 με κινητήρα βενζίνης 130 ίππων
20/4/2021
Το Peugeot 3008 έρχεται πλέον ανανεωμένο σε αρκετούς τομείς και η έκδοση με τον τρικύλινδρο PureTech των 130 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το καθιστά ως μία άκρως ολοκληρωμένη επιλογή.
Η πρώτη μας γνωριμία με το ανανεωμένο Peugeot 3008 έγινε πρόσφατα στην έκδοση πετρελαίου, με το γαλλικό SUV να αποδεικνύει ότι είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα SUV της κατηγορίας του. Η ήπια αναβάθμιση έρχεται να διατηρήσει τον «φρεσκαρισμένο» χαρακτήρα του επιτυχημένου μοντέλου και αυτή τη φορά μας ξανά συστήνεται στην έκδοση βενζίνης με τον τρικύλινδρο PureTech των 130 ίππων.
Στο αισθητικό επίπεδο διαφαίνονται τα νέα LED φωτιστικά σώματα, τόσο στο εμπρός μέρος που παραπέμπουν στους «όνυχες» της μάρκας, όσο και στο πίσω μέρος, αλλά και η ανανεωμένη μάσκα. Ταυτόχρονα, έχουν προστεθεί νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου, ενώ δεν απουσιάζουν τα «off-road» στοιχεία στο αμάξωμα των περίπου 4,45 μέτρων, όπως για παράδειγμα οι πλαστικές επενδύσεις στο κάτω μέρος του αμαξώματος και οι ράγες οροφής.
Εσωτερικό: Μοντέρνο, ποιοτικό κι ευρύχωρο
Περνώντας στην καμπίνα του ανανεωμένου Peugeot 3008, είναι εμφανές ότι έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην ποιότητα των υλικών και στη μοντέρνα αισθητική. Σήμα κατατεθέν είναι το γνωστό πλέον «Peugeot i-Cockpit», μέρος του οποίου είναι η ψηφιακή οθόνη αφής μεγέθους 10 ιντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, ενώ αξίζει μία αναφορά και στους εντυπωσιακούς διακόπτες για τη ρύθμιση του συστήματος κλιματισμού και όχι μόνο. Ο εξοπλισμός είναι αρκετά πλούσιος για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ οι χώροι κρίνονται ικανοποιητικοί για μία οικογένεια. Οι θήκες για μικροαντικείμενα είναι αρκετές και πολύ πρακτικές, θα φιλοξενηθούν με κάθε άνεση τέσσερις επιβάτες, ενώ ο όγκος για τις αποσκευές παραμένει ως είχε αγγίζοντας τα 520 λτ.
Κινητήρας: Ταιριάζει «γάντι» με το αυτόματο EAT8
Κάτω από το καπό του Peugeot 3008 της δοκιμής υπάρχει ένας ήδη γνωστός κινητήρας από άλλα μοντέλα του ομίλου, ο οποίος έχει κερδίσει σημαντικές διακρίσεις. Πρόκειται για τον τρικύλινδρο PureTech βενζίνης, η χωρητικότητα του οποίου φτάνει τα 1.199 κ.εκ. Με τη βοήθεια του συστήματος υπερπλήρωσης αποδίδει 130 ίππους και 230 Nm ροπής από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον εμπρός άξονα, στην προκειμένη περίπτωση μέσω του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και 8 σχέσεων, με αποτέλεσμα το αμάξωμα των 1.395 κιλών να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,3 δλ. και η τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 188 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 6,4 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με την επίσημη αντιπροσωπεία, ωστόσο στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε τη συγκεκριμένη τιμή αυξάνεται κατά περίπου ένα λίτρο.