Κάπως έτσι φτάνουμε στα μηχανικά μέρη, εκεί όπου υπάρχει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τον κινητήρα που καταναλώνει υγραέριο και βενζίνη. Πρόκειται για ένα τρικύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ της «οικογένειας» TCe, του οποίου η χωρητικότητα αγγίζει τα μόλις 999 κ.εκ. Η ισχύς φτάνει τους 100 ίππους και η μέγιστη ροπή των 170 Nm εμφανίζεται από τις 2.000 σ.α.λ. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον εμπρός άξονα μέσω μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων 5 σχέσεων και τα 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 13,3 δλ. σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία.
Ο κινητήρας λειτουργεί πάντα καταναλώνοντας υγραέριο και μόνο αν ο οδηγός πατήσει το σχετικό μπουτόν, ή αν τελειώσει το καύσιμο, θα τροφοδοτείται με βενζίνη. Το Renault Captur LPG εξοπλίζεται με δύο δεξαμενές, όπου αυτή της βενζίνης αγγίζει τα 48 λίτρα και αυτή του υγραερίου τα 40. Η εργοστασιακή τιμή κατανάλωσης LPG κυμαίνεται κατά μέσο όρο στα 6,7 λτ./100 χλμ. Στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε αυτή την τιμή να μην ξεπερνά τα 8 λτ./100 χλμ. Αυτό σημαίνει ότι, με τη μέση τιμή του υγραερίου να κυμαίνεται αυτή τη στιγμή στα 0,73 ευρώ, το Renault Captur LPG διανύει 100 χλμ. με ένα ποσό της τάξης των 5,85 ευρώ. Η τιμή είναι άκρως εντυπωσιακή, το ίδιο ισχύει και για την αυτονομία, η οποία με πρόχειρους υπολογισμούς αγγίζει τα 1.300 χλμ. (500 με LPG και 800 με βενζίνης).
Στον δρόμο: Παραμένει άνετο, παραμένει Renault Captur!
Η συμπεριφορά του Renault Captur LPG εξακολουθεί να παραμένει παραπάνω από ικανοποιητική. Η άνεση που προσφέρει η ανάρτηση βρίσκεται σε άριστο επίπεδο και, ειδικά μέσα στην πόλη καταφέρνει να ξεπερνά «αναίμακτα» κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι θα προκαλέσει έντονες κλίσεις σε επαρχιακές διαδρομές. Ο κινητήρας κινεί αξιοπρεπέστατα το όχημα των 1.345 κιλών, ενώ η απουσία της έκτης ταχύτητας από το μηχανικό κιβώτιο δε γίνεται έντονα αντιληπτή λόγω της καλής κλιμάκωσης. Όσον αφορά στα φρένα, στον πίσω άξονα συναντάμε ταμπούρα, αλλά η απόδοση και η αίσθηση που αφήνουν είναι εξαιρετική.
Η τιμή του Renault Captur με το εργοστασιακό κιτ υγραερίου ξεκινά από τα 17.680 ευρώ. Στην περίπτωση του αυτοκινήτου της δοκιμής, το οποίο εξοπλίζεται με το πακέτο «Dynamic» και φέρει πλούσιο εξοπλισμό, η προτεινόμενη τιμής λιανικής αυξάνεται στα 21.150 ευρώ. Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία, οι εκπομπές ρύπων κυμαίνονται στο εύρος 123-127 γρ./χλμ. όταν το αυτοκίνητο καταναλώνει βενζίνη και 107-110 όταν καταναλώνει υγραέριο.
Συμπέρασμα
Το Renault Captur είναι γνωστό την άνεση που προσφέρει, την ποιότητα του εσωτερικού και γενικότερα τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του. Στην προκειμένη περίπτωση, η έκδοση με το εργοστασιακό κιτ υγραερίου έρχεται να του χαρίσει τον τίτλο του «βασιλιά της οικονομίας».
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr