Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
6 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το νέο Citroen C3 των 110 ίππων

25/11/2020

Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει, ή καλύτερα, αλλάζει εν μέρει. Το Citroen C3 διατήρησε κάτω από το καπό του τον πολυβραβευμένο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, αλλά ανανεώθηκε σε αισθητικό επίπεδο.

Το Citroen C3 αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα αυτοκίνητα στη γκάμα της γαλλικής φίρμας. Βρίσκεται αισίως στην τρίτη του γενιά και έχει καταφέρει να εδραιωθεί στις κορυφαίες θέσεις της «απαιτητικής» κατηγορίας των supermini. Πλέον έχει περάσει ένα εύλογο διάστημα από το 2016, όπου και παρουσιάστηκε επίσημα, και έχει καταφέρει να πωληθεί σε 750.000 μονάδες παγκοσμίως. Αυτό οδήγησε τη γαλλική φίρμα σε μία ανανέωση, αλλά και στην προσθήκη πλούσιων επιλογών εξατομίκευσης, με περισσότερους διαθέσιμους χρωματικούς συνδυασμούς (97 στο σύνολο). Ταυτόχρονα, στην παλέτα προστέθηκαν δύο ολοκαίνουρια χρώματα, τα οποία ονομάζονται Elixir Red και Spring Blue.

Οι πιο παρατηρητικοί θα διαπιστώσουν με την πρώτη ματιά ότι το ανανεωμένο Citroen C3 έχει τροποποιηθεί σχεδιαστικά στο εμπρός μέρος. Τα led φωτιστικά σώματα έχουν γίνει πιο λεπτά συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο, ενώ το σήμα της Citroen πλέον έχει διευρυνθεί προς το κάτω μέρος της μάσκας. Επανασχεδίαση έχει δεχθεί και η γρίλια, της οποίας το περίβλημα έχει αποκτήσει πλέον οβάλ σχήμα. Τρία νέα χρώματα είναι διαθέσιμα και για την οροφή, ενώ υπάρχουν ανασχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 16 ή 17 ιντσών. Ασφαλώς «σήμα κατατεθέν» της εξωτερικής σχεδίασης είναι και τα ανασχεδιασμένα «airbumps» στις πόρτες, τα οποία είναι διαθέσιμα στις δύο πλουσιότερες εκδόσεις του μοντέλου (Shine και Shine Plus).

Εσωτερικό: Διακριτικές αλλαγές
Στην καμπίνα του ανανεωμένου Citroen C3, οι αλλαγές είναι πιο περιορισμένες. Το ταμπλό διατηρεί τη μοντέρνα αισθητική του και το σύνολο των πλαστικών είναι σκληρά στην υφή τους. Ωστόσο, η συναρμογή τους δείχνει εξαιρετική, ώστε να αποφευχθεί η εμφάνιση μελλοντικών θορύβων μέσα στην καμπίνα. Στη κεντρική κονσόλα δεσπόζει η γνωστή οθόνη αφής μεγέθους 7 ιντσών, η οποία εξοπλίζεται με συστήματα συνδεσιμότητας Android Auto και Apple CarPlay. Το σύστημα πλοήγησης είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στην τέταρτη και πλουσιότερη έκδοση (Shine Plus). Σημαντική προσθήκη, που απουσίαζε από το προηγούμενο Citroen C3, είναι τα νέα καθίσματα που έρχονται από τα μεγαλύτερα «αδέρφια» (Citroen C4 Cactus και C5 Aircross). Οι Γάλλοι τα ονομάζουν «Advanced Comfort» και φέρουν επιπλέον αφρώδες υλικό, ώστε να προσαρμόζονται στον σωματότυπο του εκάστοτε επιβάτη. Σε επίπεδο χώρων το ανανεωμένο supermini παραμένει στην ελίτ της κατηγορίας. Θα μεταφέρει απροβλημάτιστα τέσσερις ενήλικες επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών παραμένει στα 300 λτ.



«Πρωταγωνιστής» ο πολυβραβευμένος 1.2 PureTech
Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου δοκιμής βρίσκεται ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας χωρητικότητας 1,2 λτ, ο οποίος φέρει τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και σύστημα άμεσου ψεκασμού. Πρόκειται για έναν από τους καλύτερους κινητήρες βενζίνης στην εν λόγω κατηγορία και έχει βραβευθεί ουκ ολίγες φορές στο παρελθόν. Η απόδοσή του αγγίζει τους 110 ίππους και η ροπή τα 205 Nm από τις μόλις 1.500 σ.α.λ. Η κατανάλωση κυμαίνεται στα 4,4 λτ./100χλμ., ενώ οι επιδόσεις που προσφέρει το μοτέρ είναι ικανοποιητικές. Για τα 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται 9,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 198 χλμ./ώρα.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις