Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του ανανεωμένου Citroen C3 διαπιστώνει κανείς ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που θα γίνει «σύμμαχος» στις καθημερινές μετακινήσεις. Ο τρόπος με τον οποίο αποσβένει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος είναι υποδειγματικός, προσφέροντας ποιότητα κύλισης που παραπέμπει σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας. Το μήκος του αμαξώματος «φλερτάρει» με τα 4 μέτρα και ο κύκλος στροφής των 10,7 μέτρων, αποδεικνύουν την ευελιξία σε αστικό περιβάλλον. Εκτός πόλης, το Citroen C3 τα καταφέρνει εξίσου καλά. Η κλιμάκωση του κιβωτίου επιτρέπει τη διατήρηση των στροφών σε χαμηλό επίπεδο στον αυτοκινητόδρομο, ενώ οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες, ακόμα και όταν ο οδηγός επιλέξει να κινηθεί ταχύτερα σε επαρχιακές διαδρομές.
Συμπέρασμα
Το ανανεωμένο Citroen C3 παραμένει μία εξαιρετική επιλογή στη supermini κατηγορία. Ο κινητήρας του εξ ακολουθεί να εντυπωσιάζει τόσο με την κατανάλωση του σε αστικό περιβάλλον, όσο και με τις επιδόσεις του. Ταυτόχρονα, η ποιότητα κύλισης και ο τρόπος με τον οποίο το αμάξωμα αντιδρά στις ανωμαλίες προσφέρει άνετες και ξεκούραστες μετακινήσεις. Μεγάλο ατού, όμως, του ανανεωμένου Citroen C3 είναι και η προσαρμογή της εξωτερικής εμφάνισης του μοντέλου στα γούστα του εκάστοτε ιδιοκτήτη λόγω της πλούσιας εξατομίκευσης. Η τιμή εκκίνησης ορίζεται στα 13.500 ευρώ για την έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης 83 ίππων, ενώ το κόστος απόκτησης του Citroen C3 με τον 1.2 PureTech των 110 ίππων, όπως αυτό της δοκιμής μας, ξεκινά από τα 15.400 ευρώ.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr