Από το 1978 όπου και μας συστήθηκε, διαθέτει μία ασταμάτητη off road ανοδική πορεία. Δοκιμάζουμε τη νέα 6η γενιά του Mitsubishi L200 και ανακαλύπτουμε εκτός από νέα εμφάνιση, τρομερή ποιότητα κύλισης και δεκάδες νέες τεχνολογίες.
Δοκιμάζουμε την έκδοση Club Cab με τον 2.2 diesel κινητήρα 400 Nm ροπής, την εξαιρετική 4κίνηση και εντυπωσιαζόμαστε από την άκρως χαμηλή τιμή των 26.500 ευρώ. Με 2.000 ευρώ επιπλέον, μπορείτε να αποκτήσετε την διπλοκάμπινη έκδοση. Το νέο L200 είναι αρκετά πιο εντυπωσιακό και πομπώδες με σημαντικές αλλαγές, όπως το κατά 40χλστ. πιο ψηλά τοποθετημένο κάλυμμα του κινητήρα, η μικρότερη σε ύψος μάσκα και τα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα. Ο νέος προφυλακτήρας εξασφαλίζει καλύτερες γωνίες προσέγγισης, ενώ τόσο οι καθρέφτες όσο και η σχεδίαση του πίσω τμήματος καταφέρνουν να μειώσουν αρκετά τον αεροδυναμικό συντελεστή. Την φρέσκια εικόνα για το μοντέλο των 5 εκ. πωλήσεων, συμπληρώνουν ο ανασχεδιασμένος χώρος φόρτωσης, τα φαρδύτερα σκαλοπάτια και οι νέες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.
Ποιοτική αναβάθμιση και οθόνη αφής
Ο εσωτερικός διάκοσμος δεν διαφέρει σχεδόν πουθενά από αυτόν ενός μικρομεσαίου νέας εποχής. Πιο συγκεκριμένα, συναντάμε νέο πίνακα οργάνων με ενσωματωμένη έγχρωμη οθόνη, αλλά και ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα, η οποία χτίζεται γύρω από μία εύχρηστη οθόνη αφής. Η απτή ποιότητα είναι εξαιρετικά αναβαθμισμένη με χρήση πολύ ποιοτικότερων υλικών και η εργονομία στην θέση του επιλογέα είναι βελτιωμένη. Η οθόνη πολλαπλών λειτουργιών με πλήρη συνδεσιμότητα (και κάμερα οπισθοπορείας), σου υπενθυμίζει πως ακόμα και για τα pick-up η ψυχαγωγία είναι απαραίτητη, ενώ νέο τιμόνι, καθίσματα και βελτιωμένη θερμομόνωση της καμπίνας συμπληρώνουν την εικόνα.
Με νέο κινητήρα Euro 6D-Temp αλλά και κιβώτιο
Ο αλουμινένιος και 2.200κ.εκ.πλέον κινητήρας, αποδίδει 150 ίππους και 400 Nm ροπής, την ώρα που λόγω του εξελιγμένου συστήματος επιλεκτικής κατάλυσης με υγρό εξάτμισης AdBlue πληροί τις προδιαγραφές Euro 6D-Temp. Σημειώστε πραγματική κατανάλωση στα 10λτ./100χλμ., ενώ το 6άρι κιβώτιο έχει βελτιωθεί κατά πολύ στην ανταπόκριση του. Διαθέτει και σύστημα Start/Stop, την ώρα που η δύναμη του μοτέρ είναι εντυπωσιακή και από τις χαμηλές στροφές.
Αγρίμι στο χώμα, σαν SUV στην άσφαλτο
Έκπληκτοι θα μείνετε από την τρομερή άνεση και την πολύ καλή ποιότητα κύλισης που συνοδεύει το νέο Mitsubishi L200 στις ασφάλτινες διαδρομές, ένα στοιχείο αρκετά σπάνιο για την συγκεκριμένη σκληροτράχηλη κατηγορία. Στο χώμα τώρα, οι δυνατότητες του αυτοκινήτου είναι ατελείωτες και είχαμε την τύχη να τις εξακριβώσουμε οι ίδιοι σε κάθε είδους τερέν. Το αυτοκίνητο δεν αντιμετώπισε κανένα απολύτως πρόβλημα, ενώ το εξελιγμένο Hill Descent θα σας βγάλει από αρκετές πιεσμένες καταστάσεις. Συνολικά το αυτοκίνητο εντυπωσίασε, και μάλιστα η κατανάλωση των 10λτ./100χλμ. που έγραψε το καντράν μας, είναι καλύτερη από ότι θα περιμέναμε. Ένα πραγματικό εργαλείο τόσο για τις αγροτικές δουλειές, όσο και για τις καθημερινές μετακινήσεις που σε βάζει σε δεύτερες σκέψεις για την ζωή στην πόλη.
Συμπέρασμα
Διαθέτει την κορυφαία 4κίνηση, αναβαθμίστηκε τεχνολογικά και ποιοτικά, ενώ παραμένει από τα πιο οικονομικά της αγοράς. Είναι και επίσημα φαβορί για την κατηγορία.