5 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το αυτόματο Hyundai i10 των 82 ίππων

Διαβάστηκε από 1018 αναγνώστες - 18/1/2021

Στη νέα του γενιά, το Hyundai i10 έρχεται με στόχο να γίνει το κορυφαίο αυτοκίνητο πόλης. Αυτή τη φορά, δοκιμάζουμε τον κινητήρα των 84 ίππων που συνδυάζεται με αυτοματοποιημένο κιβώτιο και «λύνει» κυριολεκτικά τα χέρια!

 
 

Ανταλλακτικά με όφελος ως και 35%

Τι απαιτήσεις θα μπορούσε να έχει κανείς από ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης; Σίγουρα να ελίσσεται εύκολα στα στενά, να είναι οικονομικό και ευκολοδήγητο, να προσφέρει σχετικά καλούς χώρους και να «ανταπεξέρχεται» σε μικρές, εκτός πόλης εξορμήσεις. Το νέο Hyundai i10 έχει αποδείξει μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα ότι διαθέτει όλα αυτά τα στοιχεία και κοιτάζει κατάματα την κορυφή της κατηγορίας. Αυτή τη φορά δοκιμάζουμε την ισχυρή ατμοσφαιρική έκδοση των 84 ίππων, η οποία συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Οι σχεδιαστές της νοτιοκορεάτικης φίρμας έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στη σχεδίαση του μικρού αυτοκινήτου πόλης και το αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα δυναμικό. Το αμάξωμα μήκους 3.670 χλστ. διακρίνεται για τα έντονα νεύρα επάνω στο καπό και τα λεπτά φωτιστικά σώματα, ενώ στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής, διχρωμία και ζάντες αλουμινίου δίνουν έναν επιθετικό τόνο στο μικρό Hyundai i10.

Εσωτερικό: Ο μεγαλύτερος χώρος αποσκευών στην κατηγορία
Στο εσωτερικό του Hyundai i10 είναι εμφανές ότι έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην εργονομία. Τα πάντα είναι στην κατάλληλη θέση, γεγονός που το καθιστά ιδιαίτερα ευκολοδήγητο, ενώ η ποιότητα των πλαστικών και η συναρμογή τους ικανοποιούν συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μία οθόνη αφής μεγέθους 8 ιντσών για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών, η οποία συνδέεται με κινητό τηλέφωνο μέσω εφαρμογών όπως το Apple CarPlay, ενώ δεν απουσιάζει η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης. Οι χώροι κρίνονται ικανοποιητικοί για τα δεδομένα της κατηγορίας και θα φιλοξενήσουν με κάθε άνεση τέσσερις επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 252 λτ. και αποτελεί άλλο ένα δυνατό σημείο του Hyundai i10 απέναντι στον ανταγωνισμό.



Κινητήρας: Επαρκείς επιδόσεις, πολιτισμένη λειτουργία
Όπως ήδη αναφέραμε, το αυτοκίνητο της δοκιμής εξοπλίζεται με τον ισχυρό ατμοσφαιρικό κινητήρα χωρητικότητας 1.197 κ.εκ. Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι τετρακύλινδρο με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και αποδίδει 84 ίππους, ενώ η ροπή των 118 Nm κινεί ικανοποιητικά το αμάξωμα. Μπορεί να υστερεί στα 0-100 χλμ./ώρα, επίδοση που έρχεται σε 14,2 δλ., αλλά οι ρεπρίζ κρίνονται ικανοποιητικές και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 171 χλμ./ώρα. Η κίνηση περνά ασφαλώς στους εμπρός τροχούς μέσω αυτοματοποιημένου κιβωτίου 5 σχέσεων, το οποίο κάνει μόνο του τη διαδικασία σύμπλεξης-αποσύμπλεξης δίνοντας τη γνώριμη αίσθηση αυτόματου σασμάν στον οδηγό. Όσο αφορά στις ανάγκες του κινητήρα για καύσιμο, η Hyundai ανακοινώνει 4,7 λτ./100 χλμ., ενώ στη διάρκεια της δοκιμής την είδαμε να κυμαίνεται κοντά στα 7 λτ./100 χλμ.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει