5 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το ηλεκτρικό Peugeot e-2008 με 136 ίππους

Διαβάστηκε από 31124 αναγνώστες - 21/12/2020

Τη «συνταγή» που πέτυχε στο 208 επέλεξαν να εφαρμόσουν οι Γάλλοι, εξηλεκτρίζοντας και το μικρό SUV τους. Ο λόγος για το νέο Peugeot e-2008, το οποίο έγινε αμιγώς ηλεκτρικό και απέκτησε τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων.

 
 

Τράκαρες; Επισκεύασε το οικονομικά εδώ

Η γκάμα της Peugeot ακολουθεί τη νέα τάση εξηλεκτρισμού, προσφέροντας πλέον και δεύτερη αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Ο λόγος για το νέο Peugeot e-2008, το οποίο έρχεται με τον κινητήρα του e-208. Μπορεί, λοιπόν, στις μεγαλύτερες εκδόσεις να εφαρμόζεται «Plug-In» υβριδική τεχνολογία (3008 και 5008), αλλά στην περίπτωση του B-SUV της γαλλικής φίρμας διατίθεται πλέον και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Ας δούμε τι εντυπώσεις μας άφησε και ποια είναι η πραγματική του αυτονομία.

Μία γρήγορα ματιά εξωτερικά αρκεί για να διαπιστώσει κανείς ότι πρόκειται για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου. Η εμπρός μάσκα έχει ανασχεδιαστεί πλήρως και είναι βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ στα φτερά έχει τοποθετηθεί το διακριτικό λογότυπο «e» που συνοδεύει τις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις της Peugeot. Κατά τα άλλα, το Peugeot e-2008 εξακολουθεί να δείχνει τον «sportive» χαρακτήρα του, με τα δυναμικά LED φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος και τη διχρωμία του αμαξώματος. Στο κάτω μέρος του, το αυτοκίνητο περιβάλλεται από πλαστικές προστατευτικές επιφάνειες που, σε συνδυασμό από την εμφανή απόσταση από το έδαφος, προσδίδουν έναν «off road» χαρακτήρα στο Peugeot e-2008.



Εσωτερικό: Ελάχιστες οι διαφοροποιήσεις
Περνώντας στο εσωτερικό του Peugeot e-2008, οι διαφοροποιήσεις σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις είναι ελάχιστες. Καταφέρνει να είναι τεχνολογικά προηγμένο, χωρίς να δυσχεραίνει τον χειρισμό από τους επιβάτες. Τα υλικά που έχουν επιλεχθεί είναι ιδιαίτερα ποιοτικά και στη κεντρική κονσόλα συναντάμε μία μεγάλη οθόνη αφής. Κάτω από αυτήν βρίσκονται διακόπτες «αεροπορικού τύπου», ενώ πίσω από το τιμόνι συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών. Μέσω αυτού, ο οδηγός λαμβάνει κάθε σημαντική πληροφορία, ενώ τα εντυπωσιακά γραφικά αποτυπώνουν την κατάσταση λειτουργίας του ηλεκτρικού συστήματος. Αναλυτικότερα, ο οδηγός ενημερώνεται σχετικά με την αυτονομία, ενώ βλέπει σε πραγματικό χρόνο πότε χρησιμοποιεί ενέργεια της μπαταρίας και πότε την φορτίζει μέσω της ανάκτησης. Οι χώροι της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης δε διαφοροποιούνται αισθητά συγκριτικά με τις συμβατικές. Τέσσερις ενήλικες επιβάτες θα ταξιδέψουν πολύ άνετα, οι θήκες για μικροαντικείμενα είναι πρακτικές, ενώ ο χώρος αποσκευών αναπόφευκτα έχει μειωθεί από τα 434 λτ. στα 405. Ωστόσο παραμένει επαρκείς και θα εξυπηρετήσει τους επιβάτες.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει