Ανοίγοντας το καπό, συναντάμε τον 1.000άρη T-GDI με άμεσο ψεκασμό κινητήρα, ο οποίος ξεχωρίζει για τις μικρές του πραγματικά διαστάσεις. Το μηχανικό σύνολο της δοκιμής, αποδίδει 100 ίππους και 172Nm ροπής στις 1.500-4.000 σ.α.λ. και θεωρείται ιδιαίτερα πολιτισμένο. Στην πράξη, έχει αρκετό γκάζι από χαμηλά, κινεί το ούτως ή άλλος ελαφρύ αμάξωμα με ιδιαίτερη άνεση, όσο παράλληλα συνεργάζεται πολύ καλά με το αυτόματο DCT κιβώτιο 7 σχέσεων. Στον τομέα της κατανάλωσης, το εργοστασιακό 4,4 λτ./100 χλμ., φτάνει σχεδόν στα 7,0 λτ./100 χλμ., μία λίγο τσιμπημένη για την κατηγορία τιμή.
Aνετο και με ιδιαίτερη ευελιξία
Μοναδικά ευέλικτο με 10,2 μ. κύκλο στροφής και εύκολο στη χρήση, δίνει στον οδηγό τον απόλυτο έλεγχο. Η ανάρτηση φιλτράρει με μαεστρία τις όποιες ανωμαλίες του δρόμου, ενώ το καλό τράβηγμα του κινητήρα από χαμηλά, θα εκτιμηθεί δεόντως εντός πόλης.
Στο ταξίδι είναι σταθερό, υπό πίεση τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά και το τιμόνι είναι πολύ μαλακό. Η αίσθηση που σου δίνει είναι σίγουρα μεγαλύτερου αυτοκινήτου μαζί με την ασφάλεια που αυτό προσφέρει.
Συμπέρασμα
Ένα, άνετο, στιβαρό και ευρύχωρο σύνολο είναι το νέο Hyundai i20, το οποίο μαζί με την 5ετή εγγύηση (χωρίς όριο χλμ.) αποτελεί μία εξαιρετική επιλογή για όσους θέλουν ένα τίμιο, μικρό αυτοκίνητο.
Copyright © 2024 - autoagora.gr