Το i20 και στο εσωτερικό του είναι ένα μοντέρνο και ποιοτικό μοντέλο, το οποίο αναβαθμίστηκε τόσο με μαλακή επένδυση όσο και με νέα ψηφιακή οθόνη. Επιπλέον προστέθηκαν αρκετές επιλογές στο τιμόνι, ενώ από την έκδοση Exclusive και πάνω, το ταμπλό κοσμεί μία 7άρα πλέον οθόνη αφής που αλλάζει αρκετά το εσωτερικό. Μικρή οθόνη TFT στον πίνακα οργάνων, προσεγμένο φινίρισμα και καλή συναρμολόγηση ολοκληρώνουν την ευχάριστη και προσεγμένη εικόνα του εσωτερικού. Στον τομέα των χώρων τώρα, το i20 παραμένει από τα πιο ευρύχωρα τις κατηγορίας με άνετη μετακίνηση 4 ενηλίκων και εντυπωσιακό, για την κατηγορία, χώρο αποσκευών στα 326 λτ.
Γεμάτος κινητήρας, σβέλτες επιδόσεις
Η συγκεκριμένη έκδοση εφοδιάζεται με τον 1.000άρη turbo κινητήρα T-GDI απόδοσης 100 ίππων και 172 Nm ροπής. Το εντυπωσιακό με αυτόν τον 3κύλινδρο κινητήρα είναι πως παρέχει ώθηση από τις πολύ χαμηλές στροφές και εν τέλει παρουσιάζει καλές επιδόσεις στο σύνολο. 0-100 σε 10.7 δευτ. και τελική στα 188 χλμ. για ένα αυτοκίνητο που δεν θα ζοριστεί σε προσπέραση στιγμή, ακόμα και φορτωμένο. Η κατανάλωση εξαρτάται 100% από το πόδι σας, καθώς εάν είστε προσεκτικοί τα 6.5 λτ. είναι εύκολα, όμως μερικά παραπάνω πατήματα πάνε το νούμερο στα 7.2 λτ./100χλμ.
Ουδέτερο σε κάθε πρόκληση, με πανεύκολο χειρισμό
Μοναδικά ευέλικτο με 10,2 μ. κύκλο στροφής και εύκολο στη χρήση, δίνει στον οδηγό τον απόλυτο έλεγχο. Η ανάρτηση φιλτράρει με μαεστρία τις όποιες ανωμαλίες του δρόμου, ενώ το καλό τράβηγμα του κινητήρα από χαμηλά, θα εκτιμηθεί δεόντως εντός πόλης. Στο ταξίδι είναι σταθερό, υπό πίεση τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά και το τιμόνι είναι πολύ μαλακό, αφήνοντας στον οδηγό μόνο απόλαυση και καθόλου άγχος. Σίγουρα δεν είναι για σπορ οδήγηση, όμως δεν είναι και αυτός ο λόγος ύπαρξης του. Το σημαντικότερο στοιχείο είναι πως τα πηγαίνει καλύτερα ακόμα και από τις ελπίδες του πιο φιλόδοξου. Ένα test drive θα σας πείσει σε λίγα λεπτά.
Συμπέρασμα
Η ανανέωση του Hyundai i20 μας έφερε πιο αιχμηρή σχεδίαση, πολλές νέες τεχνολογίες (ασφάλειας και άνεσης) αλλά και έναν «γεμάτο» 1.000άρη κινητήρα. Με τιμή στις 15.090 ευρώ λίγα μπορούν να το κοντράρουν.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr