5 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το νέο Renault Megane RS των 280 ίππων

Διαβάστηκε από 6379 αναγνώστες - 22/9/2020

Η γαλλική πρόταση στα performance μικρομεσαία ακούει στο όνομα Megane R.S. και έρχεται σαν σίφουνας να δείξει τί πάει να πει απόλαυση. Με 280 ίππους από 1.800άρη κινητήρα βενζίνης και ενεργή τετραδιεύθυνση, σίγουρα θα σε κάνει να νιώσεις πραγματικός χεράς.

 
 

RENAULT : SCENIC. Ήρθε, το Απόλυτο Οικογενειακό!

Δοκιμάζουμε τον πύραυλο της Renault και σας μεταφέρουμε κάθε λεπτομέρεια, αφού πρώτα επιτρέψουμε στους παλμούς μας να επανέλθουν σε φυσιολογικά επίπεδα. Άτιμη αδρεναλίνη μας είχες λείψει. Η εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου, από μακριά σίγουρα δεν κάνει τρομερή εντύπωση στους μη μυημένους της κατηγορίας. Όμως όσο περισσότερο πλησιάζει στο οπτικό πεδίο, τόσο πιο έντονα ξεχωρίζουν τα φουσκωμένα φτερά, οι ειδικής σχεδίασης προφυλακτήρες, η πίσω αεροτομή και φυσικά η τραπεζοειδής απόληξη της εξάτμισης. Το Megane RS είναι τόσο σπορ, όσο χρειάζεται, δείχνοντας δυναμικό αλλά και παράλληλα πρωτοκλασάτο, με όμορφους τροχούς 19 ιντσών και φρένα Brembo. Οι φωτογραφίες ίσως και να το αδικούν, ίσως να φταίει που δεν έχουν και... ήχο βέβαια.



Μπάκετ καθίσματα και μεγάλη οθόνη αφής
Ο εσωτερικός διάκοσμος του Megane RS αποκτά τα απαραίτητα σπορ στοιχεία, αποφεύγοντας όπως και στο εξωτερικό, την υπερβολή. Έτσι συγκριτικά με την απλή έκδοση, συναντούμε πολύ καλής στήριξης μπάκετ καθίσματα, τιμόνι από δέρμα και αλκαντάρα όπως και αλουμινένια πεντάλ. Η αλά τάμπλετ οθόνη του συστήματος R-Link2 χρειάζεται λίγο χρόνο εξοικείωσης, όμως αφού την μάθετε, θα σας λύσει τα χέρια. Στο τομέα των χώρων, 4 ενήλικες θα βολευτούν άνετα με το πορτ παγκάζ να παραμένει ανεπηρέαστο σε μέγεθος.



Εκρηκτικές επιδόσεις με το ανάλογο τίμημα σε καύσιμο
Το Megane R.S. κινεί ο 1.800άρης turbo κινητήρας απόδοσης 280 ίππων και 390 Nm ροπής. Ένα τρομερά αποδοτικό σύνολο που βρυγχάται και παρέχει εκρηκτικές επιδόσεις στο σύνολο. Συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων και καταφέρνει να πετύχει το 0-100χλμ./ώρα σε μόλις 5.8 δευτ. η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 250 χλμ./ώρα, την στιγμή που το σύνολο συνεργάζεται με σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης. Αυτό σημαίνει πως μέχρι τα 60 χλμ. (νούμερο που γίνεται 100 στην επιλογή Race), οι πίσω τροχοί στρίβουν σε αντίθετη κατεύθυνση από ότι οι εμπρός σε γωνία έως και 2.7 μοίρες. Ναι, το αυτοκίνητο είναι κολλημένο στο έδαφος και θα στρίψει καλύτερα από τον ανταγωνισμό. Μίλησε ξανά η εμπειρία των Γάλλων.

Αγωνιστικό ταπεραμέντο
Στον δρόμο, το Megane RS είναι ο απόλυτος κυρίαρχος. Ένα με τον δρόμο, με την εξάτμιση να δίνει ρεσιτάλ και εμείς να μην ανοίγουμε στιγμή το ραδιόφωνο, απολαμβάνοντας κάθε σκάσιμο της. Η ρύθμιση της ανάρτησης, το μπλοκέ διαφορικό και το σπορ σασί σε προκαλούν να στρίψεις όπως ποτέ ξανά και να απολαύσεις κάθε διαδρομή. Το αυτοκίνητο διαθέτει μέχρι και launch control για να έχετε την ταχύτερη δυνατή εκκίνηση, ενώ μέσω της οθόνης μπορείτε επιλέξετε τη σκληρότητα της ανάρτησης, τον ήχο της εξάτμισης και την απόκριση του γκαζιού. Εάν θέλετε μία ήρεμη βόλτα θα κάνει ότι καλύτερο μπορεί, όμως η κατανάλωση και η σκληρή ανάρτηση θα σας υπενθυμίζουν κάθε στιμγή οτι βρίσκεστε στο best hot hach μοντέλο της αγοράς.

Συμπέρασμα
Με 43.000 ευρώ αγοράζετε ένα εισιτήριο στην απόλυτη οδηγική εμπειρία. Ήχος, γκάζι και αντιδράσεις που θα φέρουν ένα πλατύ χαμόγελο ακόμα και στον πιο ήρεμο οδηγό του κόσμου.