Φοβερή δουλειά από τους μηχανικούς της Seat που κατάφεραν να παντρέψουν, ένα τόσο όμορφο σύνολο με έναν σπιρτόζικο και εκρηκτικό κινητήρα. Ο τελευταίος είναι ο 1.500άρης TSI 4κύλινδρος κινητήρας βενζίνης, με απόδοση 150 αλόγων και 250 Nm ροπής. Τραβάει από χαμηλά και ξετυλίγει την δύναμη του σε όλο το εύρος των στροφών πετυχαίνοντας το 0-100 σε μόλις 8.6 δευτ.
Είναι ζωντανός σχεδόν μέχρι τον κόφτη ενώ δεν χρειάζεται να καταφεύγεις συχνά στο κορυφαίο σε αίσθηση και κούμπωμα 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Αποδίδει καρπούς το σύστημα απενεργοποίησης δύο κυλίνδρων για οικονομία, καθώς σε συνδυασμό με το mode Eco, θα ρίξει αρκετά την κατανάλωση και πιο συγκεκριμένα στα 7.1 λτ./100χλμ.
Τα σπορ γονίδια της Seat κάνουν «SUVοθραύση»
Από τα πρώτα μέτρα καταλαβαίνει ο οδηγός το πολύ δεμένο πλαίσιο που σε συνδυασμό με την καλά ρυθμισμένη ανάρτηση δημιουργούν ένα σύνολο που σε εμπνέει ακόμα και να το πιέσεις σε στροφοδιαδρομές.
Οι επιβάτες θα εκτιμήσουν την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και θα ταξιδέψουν ξεκούραστα ακόμα και μετά από πολλές ώρες. Τα φρένα είναι αποτελεσματικά και ολοκληρώνουν την πολύ καλή εικόνα που αποκομίσαμε από το Seat Arona το οποίο προβάλλει εξαιρετική σταθερότητα και ουδετερότητα.
Συμπέρασμα
Δεν είναι ένα ακόμα crossover. Είναι το sport crossover της SEAT που θα κάνει την πιο ομαλή μετάβαση σε έναν πρώην κάτοχο γρήγορου μικρομεσαίου, στην συγκεκριμένη κατηγορία.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr