Το Suzuki Ignis Hybrid έρχεται ανανεωμένο, τετρακίνητο κι ολοκληρωμένο, μα πάνω απ όλα με χαμηλή κατανάλωση κι αξιοπρεπείς επιδόσεις.
Το ανανεωμένο Suzuki Ignis Hybrid απέκτησε μία σειρά από εξωτερικές αναβαθμίσεις, με τους σχεδιαστές της ιαπωνικής φίρμας να δίνουν έμφαση στην «off road» αισθητική. Πλέον έχει υιοθετηθεί μία νέα γρίλια που διαφοροποιεί το ανανεωμένο μοντέλο από αυτό που αντικαθιστά. Ταυτόχρονα έχει ανασχεδιαστεί πλήρως και ο εμπρός προφυλακτήρας, ο οποίος κάνει το νέο Suzuki Ignis να διαφοροποιείται αισθητά από το προηγούμενο. Παρομοίως, από το πίσω μέρος έχει αφαιρεθεί το μαύρο πλαστικό τμήμα και ο προφυλακτήρας έχει δεχθεί μία ήπια αναβάθμιση.
Κάτω από το καπό του ανανεωμένου Suzuki Ignis Hybrid βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας χωρητικότητας 1,2 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 12v. Η ισχύς του διατηρήθηκε στα ίδια επίπεδα, με τη συνδυαστική απόδοση να αγγίζει τους 83 ίππους και τη ροπή τα 107 Nm. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 12,8 δευτερόλεπτα. Σε ότι αφορά την κατανάλωση, η ιαπωνική φίρμα ανακοινώνει 4,2 λτ./100 χλμ. (πρότυπα NEDC). Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, κυρίως σε αστικό περιβάλλον, είδαμε ότι αυτή η τιμή δεν απέχει ιδιαίτερα από την πραγματικότητα, μιας και η τιμή στον υπολογιστή ταξιδίου δεν ξεπέρασε ποτέ τα 5 λτ./100 χλμ.
Τιμές - Εξοπλισμός
Το ανανεωμένο Suzuki Ignis Hybrid διατίθεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού (GL, GL+ και GLX), ενώ πέρα από το χειροκίνητο σασμάν πέντε σχέσεων υπάρχει και η έκδοση με το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT). Η τιμή της έκδοσης GL+ ξεκινά από τα 15.070 ευρώ στην εμπροσθοκίνητη έκδοση και από τα 16.470 ευρώ στην τετρακίνητη έκδοση, όπως αυτή της δοκιμής. Η εμπροσθοκίνητη έκδοση επωφελείται από τα μηδενικά τέλη, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν ισχύει για το τετρακίνητο Suzuki Ignis Hybrid μιας και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ξεπερνούν τα 90 γρ./χλμ. (95 γρ./χλμ για την ακρίβεια).
Συμπέρασμα:
Το Suzuki Ignis Hybrid συνδυάζει εντυπωσιακή ευελιξία σε αστικό περιβάλλον. Ταυτόχρονα, οι μειωμένες ανάγκες σε καύσιμο το καθιστούν ιδιαίτερα συμφέρουσα επιλογή. Όσον αφορά στην τετρακίνητη έκδοση, αυτή δίνει μία επιπλέον δυνατότητα για ήπιες «off road» εξορμήσεις.
Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr