5 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το νέο Suzuki Ignis Hybrid 1.2 83 PS Allgrip

Διαβάστηκε από 3231 αναγνώστες - 8/2/2021

Το Suzuki Ignis Hybrid ανανεώθηκε και εξακολουθεί να αποτελεί την «all round» επιλογή για τις αστικές μετακινήσεις. Στα χέρια μας βρέθηκε η τετρακίνητη έκδοση με τιμή εκκίνησης τα 14.780 ευρώ.

 
 

Τράκαρες; Επισκεύασε το οικονομικά εδώ

Το ανανεωμένο Suzuki Ignis Hybrid απέκτησε μία σειρά από εξωτερικές αναβαθμίσεις, με τους σχεδιαστές της ιαπωνικής φίρμας να δίνουν έμφαση στην «off road» αισθητική. Πλέον έχει υιοθετηθεί μία νέα γρίλια που διαφοροποιεί το  ανανεωμένο μοντέλο από αυτό που αντικαθιστά. Ταυτόχρονα έχει ανασχεδιαστεί πλήρως και ο εμπρός προφυλακτήρας, ο οποίος κάνει το νέο Suzuki Ignis να διαφοροποιείται αισθητά από το προηγούμενο. Παρομοίως, από το πίσω μέρος έχει αφαιρεθεί το μαύρο πλαστικό τμήμα και ο προφυλακτήρας έχει δεχθεί μία ήπια αναβάθμιση.

Εσωτερικό: Παραμένει ευρύχωρο και πρακτικό
Η καμπίνα του ανανεωμένου Suzuki Ignis Hybrid έχει δεχθεί ήπιες αναβαθμίσεις και το σκηνικό στο εσωτερικό της είναι λίγο πολύ γνωστό. Στη κεντρική κονσόλα δεσπόζει μία οθόνη αφής 7 ιντσών μέσα από την οποία ο οδηγός μπορεί να συνδέσει την έξυπνη συσκευή του, ενώ δεν απουσιάζει η δυνατότητα σύνδεσης μέσω Android Auto ή Apple CarPlay. Οι χώροι θα «φιλοξενήσουν» άνετα τέσσερις ενήλικες επιβάτες, ενώ ο όγκος του χώρου αποσκευών αγγίζει τα 267 λίτρα. Τα συρόμενα πίσω καθίσματα δίνουν μία επιπλέον αίσθηση πολυμορφικότητας στο μικρό Suzuki Ignis Hybrid. Το αυτοκίνητο της δοκιμής ανήκει στην κατηγορία GL+, τη δεύτερη πλουσιότερη έκδοση. Το επίπεδο εξοπλισμού είναι ικανοποιητικό και μοναδική αξιοσημείωτη έλλειψη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η απουσία συστήματος αυτόματου κλιματισμού.



Οδηγική συμπεριφορά: Οι αστικές μετακινήσεις γίνονται «παιχνίδι»
Έπειτα από μόλις λίγα λεπτά πίσω από το τιμόνι του Suzuki Ignis Hybrid, ο οδηγός θα διαπιστώσει ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο, κατασκευασμένο για χρήση που προσανατολίζεται κυρίως σε διαδρομές εντός πόλης. Η υψηλή θέση οδήγησης προσφέρει εξαιρετική ορατότητα. Το μήκος των μόλις 3,7 μέτρων δε δημιουργεί κανένα απολύτως πρόβλημα στους πολυσύχναστους δρόμους των μεγαλουπόλεων και η διαδικασία της στάθμευσης γίνεται κυριολεκτικά πανεύκολη. Σε αυτό συμβάλλει και η κάμερα οπισθοπορείας που βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό του αυτοκινήτου δοκιμής. Άλλο ένα αξιοσημείωτο στοιχείο είναι η εξαιρετική ως προς την απόσβεση ανάρτηση. Μπορεί σε γρηγορότερους ρυθμούς να εμφανίζονται κλίσεις στο αμάξωμα, αλλά στο αστικό περιβάλλον η «απορρόφηση» της κάθε ανωμαλίας γίνεται υποδειγματικά.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει