Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
2 φωτογραφίες »

Αποδοτικότερος πλέον ο 1.400άρης

Διαβάστηκε από 5230 αναγνώστες - 5/10/2020

Ναι μπορεί να ακούγεται παράδοξο καθώς ο 1.400άρης Boosterjet έχασε 11 ίππους, (πλέον στους 129) όμως είναι αποδοτικότερος και οικονομικότερο από πριν. Την διαφορά κάνει το 48βολτο σύστημα το οποίο δίνει boost στις επιταχύνσεις ενισχύοντας την ροπή των 235 Nm με το σύνολο να προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις όπως το 0-100 στα 8.7δευτ. Μάλιστα το ηλεκτρικό κύκλωμα αποτελείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται κάτω από τα μπροστινά καθίσματα, έναν ηλεκτροκινητήρα ISG που όπως είπαμε υποβοηθά το θερμικό μοτέρ καθώς και έναν μετατροπέα ρεύματος. Το εντυπωσιακό με όλα τα παραπάνω είναι πως οδηγός και επιβάτες δεν καταλαβαίνουν το παραμικρό στην χρήση τόσων συστημάτων, καθώς όλα γίνονται αθόρυβα, αστραπιαία και στο παρασκήνιο, με απόλυτα κερδισμένο την κατανάλωση που κυμαίνεται στα 7λτ./100χλμ.

Πραγματικό off road μοντέλο
Το μοντέλο δοκιμής είναι 4κίνητο και καταφέρνει να δικαιολογήσει πλήρως τη φήμη του ως ένα all around πολυεργαλείο. Αρχικά, στις αστικές μετακινήσεις και εντός πόλης τα καταφέρνει περίφημα με τη μαλακή ανάρτηση να αποσβαίνει τις ανωμαλίες πολύ καλά, την ώρα που η ευκολία στην χρήση είναι εντυπωσιακή με αποκορύφωμα τον κύκλο στροφής των 10.4μ. Δεν θα ξεχωρίσει σε κάποιον αστικό και ασφάλτινο τομέα, χωρίς όμως και να υστερεί πουθενά. Εκεί όμως που του βγάζουμε το καπέλο είναι οι χωμάτινες διαδρομές, στις οποίες δείχνει τις πραγματικές του ικανότητες. Με περιστροφικό διακόπτη επιλογής τετρακίνησης (Snow – Sport) η οποία κλειδώνει με το πάτημα ενός κουμπιού, το Vitara θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους και σε πολύ μεγάλες εδαφικές προκλήσεις, ενώ θα σας εμπνέει ιδιαίτερη σιγουριά ώστε να πατάτε όλο και περισσότερο γκάζι. Το αυτοκίνητο καταφέρνει να συμπεριφερθεί άψογα τόσο σε ασφάλτινα όσο και σε χωμάτινα τερέν, αποπληρώνοντας πλήρως τον χαρακτηρισμό… πολυεργαλείο.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει