5 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το νέο VW T-Roc Cabriolet των 150 ίππων

Διαβάστηκε από 2928 αναγνώστες - 12/9/2020

Η VW όταν παρουσίασε το νέο T-Roc, δέχθηκε τα συγχαρητήρια ακόμα και από τους πιο δύσκολους κριτές, «σπάζοντας» το κλασικό σχεδιαστικό προφίλ της. Έχοντας αυτοπεποίθηση και αρκετή φόρα, προχωρά σε μία ξεχωριστή κίνηση, φέρνοντας στη ζωή την cabrio έκδοση του νέου της SUV.

 
 
Αποτελεί το μοναδικό 4θέσιο crossover με υφασμάτινη οροφή (είχε προηγηθεί μόνο το Range Rover Evoque, το οποίο σταμάτησε), και τραβάει τα βλέμματα με αξιοζήλευτη άνεση. Πήραμε τα κλειδιά του εν λόγω μοντέλου και το δοκιμάσαμε στην πλούσια έκδοση με τον 1.5 TSI κινητήρα των 150 αλόγων και του αυτόματου DSG7 κιβωτίου.
 
Εμφάνιση – σχεδίαση: Μοναδικό αποτέλεσμα με την αφαίρεση 2 πορτών και οροφής
Το ούτως η άλλως όμορφο και μοναδικό T-Roc αφαιρεί 2 πόρτες και αποκτά υφασμάτινη οροφή, η οποία σε χωρίζει από την απόλυτη αίσθηση ελευθερίας,  σε 9 δευτ. μόνο! Φυσικά η σχεδίαση του αυτοκινήτου δεν αλλάζει, όμως η μπάρα του sex appeal έχει ανέβει κατακόρυφα. Ένα μοντέλο που τραβάει πραγματικά όλα τα βλέμματα καθώς δεν είναι σύνηθες φαινόμενο τα crossover cabrio, και πόσο μάλλον όταν βλέπεις το σήμα της VW στο προφυλακτήρα. Η οροφή ανοίγει και κλείνει με ταχύτητες έως 30χλμ./ώρα, η χρωματική παλέτα του μοντέλου είναι εντυπωσιακή με έντονα χρώματα και το αποτέλεσμα εντυπωσιάζει και ενθουσιάζει, εάν κρίνουμε και από τις αντιδράσεις του κόσμου.



Εσωτερικό – χώροι: Με στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων αλλά μικρότερους χώρους
Περνώντας στον εσωτερικό διάκοσμο του αυτοκινήτου, αμέσως βλέπουμε πως έχει έρθει αυτούσιος από την κλειστή εκδοχή. Αυτό είναι όμορφο και στιβαρό παρά την χρήση σκληρών πλαστικών, και αποκτά ακόμα πιο ευχάριστη «υφή» όταν εφαρμόζει το χρώμα του αμαξώματος σε φάσα που καλύπτει μεγάλο μέρος του ταμπλό και την κεντρική κονσόλα.  Τα βλέμματα τραβάει φυσικά η μεγάλη οθόνη αφής 6.5 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων συμπληρώνει τον high-tech χαρακτήρα του μοντέλου. Στον τομέα των χώρων, η cabrio έκδοση επηρεάζει αρκετά την πρακτικότητα, καθώς τα πίσω καθίσματα πλέον είναι δύο, με μειωμένο πλάτος, ενώ η πρόσβαση των επιβατών με την οροφή κλειστή, είναι κομματάκι δύσκολη. Τέλος, το πορτ-παγκάζ από τα 415λτ. «πέφτει» στα 284λτ. Αξίζει να αναφέρουμε πως το άνοιγμα – κλείσιμο της οροφής γίνεται είτε από το κουμπί ανάμεσα στα καθίσματα, είτε από το κλειδί.



Τιμές – εκδόσεις: Από 28.310 ευρώ και με πλούσιο εξοπλισμό
Το T-Roc cabriolet μπορεί να γίνει δικό σας στην χειροκίνητη έκδοση με τον 1.0TSI κινητήρα των 116 ίππων στα 28.310 ευρώ. Η έκδοση δοκιμής με τον 1.5 TSI 150 ίππων και το στάνταρ DSG7 κιβώτιο κοστίζει 33.600 ευρώ με ιδιαίτερα πλούσια λίστα εξοπλισμού που μεταξύ άλλων περιέχει σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, πλήρως ηλεκτρικά παράθυρα, αυτόματο κλιματισμό 2 ζωνών, LED φώτα ημέρας, 17άρες ζάντες αλουμινίου αλλά και adaptive cruise control.

Κινητήρας – επιδόσεις: Άριστη απόκριση και συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο
Κάτω από το καπό του εντυπωσιακού T-Roc cabriolet συναντάμε τον αρκετά ισχυρό 1.500άρη TSI κινητήρα του ομίλου, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και 250 Nm ροπής, κινώντας εξαίσια το μοντέλο. Το γκάζι δεν θα σας λείψει στιγμή, ενώ η συνεργασία με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, είναι άψογη. Γρήγορες εναλλαγές, ειδικά στην επιλογή Sport, 0-100 σε 10.2 δευτ. και τελική άνω των 200χλμ./ώρα, την ώρα που η πραγματική κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 8.5λτ./100χλμ.
 


Οδική συμπεριφορά: Σβέλτο και αποτελεσματικό, με πολλά εξτρά προστασίας
Η συγκεκριμένη έκδοση του T-Roc έχει δεχθεί αρκετές αλλαγές, τόσο για την προστασία των επιβατών, όσο και για την αντοχή της υφασμάτινης οροφής. Όσον αφορά την τελευταία, για να μην «μπαλονιάζει» σε μεγάλες κλίσεις και ταχύτητες (όντας κλειστή), οι ειδικοί πρόσθεσαν ειδικές μπάρες υποστήριξης ώστε να παραμένει τεντωμένη υπό όλες τις συνθήκες. Όμως και το αμάξωμα έχει έξτρα προστασία για τους επιβάτες, με ρόλμπαρ πίσω από τα προσκέφαλα των καθισμάτων, ενισχυμένο πλαίσιο παρμπριζ, σασί και πάτωμα. Ναι όλα αυτά, προσθέτουν κάποιο βάρος, το οποίο όμως στον δρόμο δεν θα το νιώσετε καθώς η ανάρτηση το κουμαντάρει πολύ καλά. Στον δρόμο λοιπόν, η ανοικτή έκδοση του μοντέλου, είναι αποτελεσματική και στρίβει με σιγουριά, ενώ εντυπωσιάζει με την ακραία αμεσότητα του στην επιλογή Sport.  
 

Συμπέρασμα
Αυτό το VW είναι ένας τύπος, που μπορεί να γίνει αρεστός. Τα προσόντα ενός καλού SUV συνδυάζονται με αυτά ενός cabrio; Εξωτικός ο συνδυασμός!