Ευρύχωρο, άνετο, οικονομικό και ταυτόχρονα σβέλτο! Αυτά είναι τα πλεονεκτήματα του Citroen C5 Aircross Plug-In, που έρχεται με 225 ίππους κι υπόσχεται 55 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας.
Ακολουθώντας τη σύγχρονη τάση εξηλεκτρισμού της αυτοκίνησης, η Citroen προχώρησε στο λανσάρισμα του πρώτου της μοντέλου που μπαίνει στην πρίζα. Ο λόγος για το Citroen C5 Aircross Plug-In Hybrid, το οποίο εντυπωσιάζει με τη σχεδίαση και τη δύναμή του, ενώ πλέον μπορεί να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά. Η εν λόγω έκδοση βρέθηκε στα χέρια μας και έφτασε η στιγμή να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις που μας άφησε.
Ένα από τα πιο δυνατά σημεία του υβριδικού Citroen C5 Aircross είναι ασφαλώς η εξαιρετική «συνεργασία» θερμικού μοτέρ και ηλεκτροκινητήρα. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 1.598 κ.εκ. της οικογένειας «PureTech», ο οποίος αποδίδει 180 ίππους. Βέβαια, με την σύμπραξη του ηλεκτροκινητήρα προκύπτει συνδυαστική ισχύς 225 ίππων, η οποία περνά στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων. Οι επιδόσεις είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές, με τα 0-100 χλμ./ώρα να είναι υπόθεση 8,3 δλ. για το αμάξωμα των 1.825 κιλών (μαζί με τον οδηγό). Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 225 χλμ./ώρα, ενώ με αμιγώς ηλεκτρική ισχύ είναι εφικτή μία μέγιστη ταχύτητα της τάξης των 135 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τη Citroen, το C5 Aircross μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 55 χιλιόμετρα, ενώ με γεμάτη μπαταρία είναι σε θέση να διανύσει τα πρώτα 100 χλμ. με μέση κατανάλωση χαμηλότερη των 2 λτ./100 χλμ. Από εκεί και πέρα, μόλις το επίπεδο των μπαταριών μηδενιστεί, διαπιστώσαμε ότι η κατανάλωση βενζίνης σε μεικτό κύκλο κυμαίνεται περίπου στα 7,5 λτ./100 χλμ. Όσον αφορά στην φόρτιση της μπαταρίας χωρητικότητας 13,2 kWh, σε οικιακή πρίζα απαιτούνται περίπου 7 ώρες μέχρι την πλήρη φόρτιση, ενώ με χρήση Wallbox 7,4 kW ο απαιτούμενος χρόνος μειώνεται κάτω από τις 2 ώρες.
Στον δρόμο: Ισχυρό, αλλά με έμφαση στην άνεση
Μπορεί το Plug-In υβριδικό Citroen C5 Aircross να είναι ένα ισχυρό SUV με 225 ίππους, αλλά η οδηγική του συμπεριφορά παραπέμπει σε ένα όχημα, όπου κατά την εξέλιξη δόθηκε μεγαλύτερη έμφαση στην άνεση, παρά στον «sportive» χαρακτήρα. Σε ταχύτερο ρυθμό οδήγησης, τα φαινόμενα υποστροφής δεν αργούν να εμφανιστούν, ωστόσο το «set-up» της ανάρτησης προσφέρει εξαιρετική ποιότητα κύλισης και μοναδική άνεση, αποσβένοντας υποδειγματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Οι αλλαγές του κιβωτίου ταχυτήτων είναι άμεσες, τα paddles δίνουν μία «διαφορετική νότα» στους λάτρεις της οδήγησης, ενώ επιλέγοντας το «B», η ανάκτηση ενέργειας ελαχιστοποιεί την χρήση του φρένου, ειδικά στις εκτός πόλεις διαδρομές. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προφίλ οδήγησης, το «Electric» για αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση, το «Hybrid» που ενεργοποιεί το θερμικό μοτέρ όταν είναι απαραίτητο και το «Sport», όπου οι 225 είναι άμεσα διαθέσιμοι μόλις ο οδηγός βυθίσει το γκάζι στο πάτωμα.
Η τιμή του προσθιοκίνητου Plug-In υβριδικού Citroen C5 Aircross με τους 225 ίππους ξεκινά από τα 44.900 ευρώ και η διατήρηση των εκπομπών CO2 στα μόλις 32 γρ./χλμ. μηδενίζει το κόστος των τελών κυκλοφορίας.
Συμπέρασμα
Το Citroen C5 Aircross Plug-In Hybrid είναι ασυναγώνιστο σε τομείς, όπως η άνεση και η ποιότητα κύλισης. Η τιμή του είναι ανταγωνιστική για την κατηγορία του, δεδομένου ότι μιλάμε για ένα C-SUV που μπαίνει στην πρίζα, ενώ τα 55 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας αρκούν ώστε να ελαχιστοποιηθούν τα καθημερινά έξοδα μετακίνησης.
Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr