Με το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα που τροφοδοτεί το νέο Honda Jazz Crosstar, οι Ιάπωνες δίνουν έμφαση τόσο στη μείωση της κατανάλωσης, όσο και στις επιδόσεις. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος χωρητικότητας 1.498 κ.εκ., ο οποίος τροφοδοτείται από σύστημα βενζίνης άμεσου ψεκασμού. Σε συνδυασμό με την ύπαρξη του ηλεκτροκινητήρα, η συνδυαστική ισχύς φτάνει στους 109 ίππους και η μέγιστη τιμή της ροπής στην εντυπωσιακή τιμή των 253 Nm. Εννοείται ότι η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω κιβωτίου ταχυτήτων μίας σχέσης και τα τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (engine drive, hybrid drive και πλήρως ηλεκτρικό EV drive) επιλέγονται αυτόματα σύμφωνα με τις ανάγκες και το φορτίο. Στην πράξη, οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές αφού το αμάξωμα των 1.253 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε 9,5 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 173 χλμ./ώρα. Από εκεί και πέρα, το υβριδικό σύστημα προσφέρει σημαντικά οφέλη στην κατανάλωση, με την επίσημη αντιπροσωπεία να ανακοινώνει 4,5 λτ./100 χλμ., τιμή που στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε πως είναι άκρως ρεαλιστική, με τη μέση κατανάλωση να διαμορφώνεται εν τέλει στα 5,3 λτ./100 χλμ.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr