5 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το υβριδικό Suzuki Swift Sport των 129 ίππων

Διαβάστηκε από 5460 αναγνώστες - 26/12/2020

Μπορεί να απέκτησε υβριδική τεχνολογία, αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχασε τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα. Το Suzuki Swift Sport ανανεώθηκε και επανήλθε πιο σύγχρονο από ποτέ.

 
 
Το γνωρίσαμε στα πρώτα του χρόνια ως ατμοσφαιρικό. Στη νέα του γενιά, δεν είναι απλά υπερτροφοδοτούμενο, αλλά και ήπια υβριδικό. Το ανανεωμένο Suzuki Swift Sport, ακολουθώντας την τάση των υπόλοιπων μοντέλων της εταιρείας, απέκτησε πλέον ήπια υβριδική τεχνολογία 48V και επανήλθε. Εννοείται πως παραμένει πιστό στη φιλοσοφία που το ακολουθεί εδώ και τόσες δεκαετίες, μόνο που αυτή τη φορά κατάφερε να γίνει και πιο οικονομικό ως προς την κατανάλωση χωρίς να στερείται δύναμης.

Με την πρώτη ματιά, η εξωτερική εμφάνιση του υβριδικού Suzuki Swift Sport μαρτυρά ότι πρόκειται για κάτι το ειδικό. Στο εμπρός μέρος συναντάμε μία επιθετική όψη, ενώ το «carbon look» body kit στο κάτω μέρος υπενθυμίζει ότι πρόκειται για την ισχυρότερη έκδοση που ιαπωνικού supermini. Στο πλαϊνό τμήμα, την παράσταση κλέβουν οι εντυπωσιακές ζάντες 17 ιντσών, ενώ μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στο σκληροπυρηνικό πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Εκεί θα συναντήσει κανείς τις δύο μονές απολήξεις της εξάτμισης, οι οποίες πλαισιώνονται από τον διαχύτη, αλλά και την αεροτομή στο επάνω μέρος. Στην περίπτωση του αυτοκινήτου της δοκιμής, η διχρωμία που δημιουργεί η μαύρη οροφή έρχεται να απογειώσει την εμφάνιση του Swift Sport.



Εσωτερικό: Με σπορ «πινελιές»
Το ίδιο μοτίβο συναντάμε και στην καμπίνα του Suzuki Swift Sport, με τις κόκκινες λεπτομέρειες να τονίζουν τον χαρακτήρα του μοντέλου. Τα καθίσματα με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα εντυπωσιάζουν, τόσο με τη σχεδίασή τους, όσο και με την πλευρική στήριξη που παρέχουν. Πίσω από το τριάκτινο τιμόνι με τις κόκκινες ραφές βρίσκεται ένα ευανάγνωστος πίνακας οργάνων, στο κέντρο του οποίου υπάρχει μία οθόνη που παρέχει χρήσιμες πληροφορίες. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει η γνωστή ψηφιακή οθόνη αφής μεγέθους 7 ιντσών που συναντάμε και στα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας. Η εξοικείωση μαζί της έρχεται γρήγορα, ενώ περιλαμβάνει κάμερα οπισθοπορείας και συνδεσιμότητα Smartphone Linkage. Τα πλαστικά μπορεί να μην ενθουσιάζουν στην υφή τους, αλλά η συναρμογή είναι εξαιρετική. Ασφαλώς δε λείπουν και οι υπόλοιπες σπορ πινελιές, όπως για παράδειγμα τα αλουμινένια πεντάλ. Οι χώροι κρίνονται ικανοποιητικοί για την κατηγορία και θα φιλοξενήσουν άνετα τέσσερις επιβάτες, ενώ για τις αποσκευές επαρκούν τα 265 λτ.

Κινητήρας: Έχασε 11 ίππους, αλλά παραμένει ικανός
Κάτω από το καπό του νέου Suzuki Swift Sport βρίσκεται πλέον ένα υβριδικό σύνολο, το οποίο αποτελείται από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα BOOSTERJET χωρητικότητας 1,4 λτ. και ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 129 ίππους, συνεπώς «χάθηκαν» 11 ίπποι σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση, αλλά ο κινητήρας κέρδισε σε ροπή, με τα 235 Nm να έρχονται από τις 2.000 σ.α.λ. Σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα, η κατανάλωση αγγίζει τα 4,7 λτ./100 χλμ. σε μεικτό κύκλο, ενώ κατά τη διάρκεια της δοκιμής η μέση τιμή κυμάνθηκε στα 6,2 λτ./100 χλμ. Τα 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 9,1 δευτερολέπτων για το αμάξωμα που ξεπερνά οριακά τα 1.000 κιλά, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 210 χλμ./ώρα.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει