Audi Q2 30 TFSI: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις;
27/4/2023
Ας δούμε αναλυτικά πως διαμορφώθηκε η βαθμολογία του Audi Q2 30 TFSI στους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων, των επιδόσεων και των εγγυήσεων, καθώς και που βρίσκεται σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Μάρκα/Μοντέλο | Audi Q2 | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8,8 | 7,8 | CITROEN C3 AIRCROSS 1.2 PureTech 110 PS 110ps | 10,4 | PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 130 PS 130ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 6,1 | 5 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 100ps | 6,1 | AUDI Q2 30 TFSI 110ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,7 | 6,5 | RENAULT CAPTUR 1.0 TCe 90 91ps | 8,1 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 820 | 926 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 702 | SEAT ARONA 1.0 ECO TSI 110 PS 110ps | |
Κατανάλωση | 71% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 8,5 | 15,5 | OPEL MOKKA 1.2T 130 PS (OLD) 131ps | 5,5 | TOYOTA YARIS CROSS 1.5L 125 PS M/T 125ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 3 | 6 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.0 TSI 110 PS 110ps | 1,5 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,32 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 405 | 445 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.0 TSI 110 PS 110ps | 347 | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS 95ps | |
Χώροι | 75% | |||||
Είδος | Βενζίνη | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 999 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 110 | 150 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 84 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 200 | 250 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 120 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 11,1 | 9 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 13,98 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 10,5 | 9,5 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 19,3 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 80% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 2 | 6 | TOYOTA YARIS CROSS 1.5L 125 PS M/T 125ps | 2 | AUDI Q2 30 TFSI 110ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 60% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,19 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,79 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,51 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,6 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 50 | 50 | AUDI Q2 30 TFSI 110ps | 40 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 100ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 14,2 | 19 | SEAT ARONA 1.0 ECO TSI 110 PS 110ps | 14,2 | AUDI Q2 30 TFSI 110ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1280 | 1045 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps | 1365 | FIAT 500X 1.0 Turbo Firefly 120 PS 120ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 999 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 110 | 150 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 84 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5500 | |||||
Ροπή (Nm) | 200 | 250 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 120 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 3000 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,8 | 5,2 | SEAT ARONA 1.0 ECO TSI 110 PS 110ps | 6,2 | FIAT 500X 1.0 Turbo Firefly 120 PS 120ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 131 | 118 | SEAT ARONA 1.0 ECO TSI 110 PS 110ps | 142 | FIAT 500X 1.0 Turbo Firefly 120 PS 120ps |
Στο τομέα της κατανάλωσης, με τιμή 7,7 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες βρίσκεται στο μέσο όρο, ενώ τα 6,1 λτ. που ζητάει σε συνθήκες ταξιδιού είναι η χειρότερη μεταξύ των ανταγωνιστών του. Τα 8,8 λτ. που θα κάψει μέσα στην πόλη, μπορεί σε καθαρό αριθμό να φαίνονται πολλά, αλλά συγκρίνοντας το με τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγόριας, βλέπουμε ότι το χωρίζει μόλις 1 λτ. από την κορυφή.
Περνάμε στους διαθέσιμους χώρους του εσωτερικού, όπου ξαναβλέπουμε να κυριαρχεί το κίτρινο χρώμα. Τα 8,5 εκατοστά για τα γόνατα δεν κακή τιμή και μπορούν να δώσουν τον απαραίτητο αέρα στους πίσω επιβάτες, αλλά υστερεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Ο χώρος για το κεφάλι πάρα την κεκλιμένη γραμμή της οροφής παραμένει στα 3 εκ, ενώ το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 405 λίτρα, όντας μόλις 40 λίτρα μακριά από την πρώτη θέση.
Ο κινητήρας των 110 ίππων, πάρα το βάρος των 1.280 κιλών, μπορεί να κινήσει σβέλτα το Audi Q2 και να του προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις, μένοντας πίσω μόνο από ισχυρότερους αντιπάλους.
Τέλος αν κι η απόσταση από το έδαφος είναι μειωμένη σε σχέση με τον ανταγωνισμό, δεν αποτρέπει το μοντέλο να μπει σε πιο κακοτράχαλους δρόμους, ενώ έχει θετικό αντίκτυπο στην οδηγική συμπεριφορά.