Audi Q2 30 TFSI, Τιμή 23/11/2024: 27 680€
Audi Q2 30 TFSI: Premium ναι, αλλά από εξοπλισμό...
Αξίζει η επιλογή του Audi Q2 30 TFSI αντί των ανταγωνιστών του; Για το διαπιστώσουμε, δοκιμάζουμε το εισαγωγικό μοντέλο με τους 110 ίππους και το χειροκίνητο κιβώτιο, το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του και ταυτόχρονα το βαθμολογούμε για τις επιδόσεις, την κατανάλωση, την ευρυχωρία, την ασφάλεια, την εγγύηση και την τιμή του.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το Audi Q2 30 TFS
Το Q2 είναι η πρόταση της Audi στα μικρά SUV και ουσιαστικά είναι μια από τις ελάχιστες premium επιλογές που έχει ο καταναλωτής στη συγκεκριμένη κατηγορία. Μάλιστα διαθέτει μια αρκετά δυναμική σχεδίαση και σπορτιφ συμπεριφορά που δύσκολα βρίσκουμε στους ανταγωνιστές τους. Όμως η premium φιλοσοφία και η τονισμένη εικόνα του είναι αρκετά για να το κάνουν να ξεχωρίσει και να δικαιολογήσουν το κόστος απόκτησης, το οποίο είναι το υψηλότερο στις βασικές εκδόσεις;
Για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα, πήραμε το εισαγωγικό Audi Q2 των 110 ίππων, το δοκιμάσαμε, το βαθμολογήσαμε στην κατανάλωση, στις επιδόσεις, στην ασφάλεια, στον εξοπλισμό, στην τιμή και στις εγγυήσεις, ενώ παράλληλα το συγκρίναμε με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του.
Ταυτόχρονα σας δίνουμε όλες τις μετρήσεις μας για να δημιουργήσετε τη δικιά σας εικόνα για το μοντέλο.
Έπιασε 84% το Audi Q2 των 110 ίππων και του χειροκίνητου σασμάν
Μάρκα/Μοντέλο | Audi Q2 | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Audi Q2 30 Tfsi 110ps | 90% | SEAT ARONA 1.0 ECO TSI 110 PS 110ps | 82% | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 100ps |
Βαθμολογία | 84% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρά SUV Βενζίνη | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2017 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Βενζίνη | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
999 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
110 | 150 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 84 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
6 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
7,7 | 6,5 | RENAULT CAPTUR 1.0 TCe 90 91ps | 8,1 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική αυτονομία (χλμ.)
|
820 | 926 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 702 | SEAT ARONA 1.0 ECO TSI 110 PS 110ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
8,5 | 15,5 | OPEL MOKKA 1.2T 130 PS (OLD) 131ps | 5,5 | TOYOTA YARIS CROSS 1.5L 125 PS M/T 125ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,32 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 405 | 445 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.0 TSI 110 PS 110ps | 347 | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS 95ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
11,1 | 9 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 13,98 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
197 | 205 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 165 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,6 | 36 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | 40,6 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
2 | 6 | TOYOTA YARIS CROSS 1.5L 125 PS M/T 125ps | 2 | AUDI Q2 30 TFSI 110ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
26.900 | 18.340 | KIA STONIC 1.2 84ps | 33.200 | PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 130 PS 130ps |
Το Audi Q2 των 110 ίππων στη βασική έκδοση κατάφερε να συγκεντρώσει βαθμολογία 84%, ποσοστό που δεν του επιτρέπει να ξεχωρίσει έναντι του ανταγωνισμού. Το παραπάνω νούμερο αποτυπώνεται και στον συγκεντρωτικό πίνακα, όπου επικρατεί το κίτρινο χρώμα, το οποίο υποδηλώνει το μέσο όρο.
Στον τομέα που φαίνεται να διακρίνεται είναι στο φρενάρισμα, όπου χάνει την πρωτιά για μόλις 0,6 μέτρα.
Στην αντίπερα όχθη, κινείται σε ρηχά νερά όσο αφορά την εγγύηση, τις επιδόσεις και το χώρο για τα γόνατα των πίσω.
Όπως προαναφέραμε η τιμή των 26.900 ευρώ είναι η υψηλότερη που συναντάμε στις εισαγωγικές εκδόσεις των μοντέλων της κατηγορίας του, αλλά ως ένα βαθμό δικαιολογείται από τα ποιοτικά υλικά κατασκευής που έχουν χρησιμοποιηθεί στην καμπίνα.
Σελ. 2 | Audi Q2 30 TFSI: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Audi Q2 30 TFSI: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλεια; |
Σχολιάστε |