autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Οι μπροστινοί «νεφροί» μαζί με νευρώσεις σε καπό και πλαινά δημιουργούν ένα όμορφο σύνολο.

Είναι αμάξι ορόσημο, καθώς έφερε την BMW στα σαλόνια της μπροστινής κίνησης.

Εσωτερικό BMW σε όλα του, με ποιότητα, χώρους και ακραία ηχομόνωση.

Δοκιμή: BMW 216 Active Tourer 116 PS

21/2/2019

Η σειρά 2 της BMW στην έκδοση Active Tourer πατάει πάνω σε μία χρυσή τριπλέτα και ξεχωρίζει με τον τρόπο της. Κρατάει την βαυαρική ποιότητα, είναι πρακτική σαν MPV και διατηρεί ακέραιο το οδηγικό DNA της φίρμας.

Πήραμε στα χέρια μας το πρώτο μπροστοκίνητο μοντέλο της BMW με τον 1.500άρη κινητήρα απόδοσης 116 ίππων. Οι λεπτομέρειες... ακολουθούν.

Εμφάνιση-σχεδίαση: Δυναμική χωρίς να προκαλεί
Αισθητικά το συγκεκριμένο μοντέλο, μπορεί να μην είναι το πιο εντυπωσιακό της τεράστιας γκάμας της BMW, μα σε καμία περίπτωση δεν περνάει απαρατήρητο. Η μεγάλη μάσκα νεφρών μαζί με τις συνεχόμενες εισαγωγείς αέρα στην μπροστινή μάσκα, ξυπνούν περιπετειώδη ένστικτα, ενώ την δική της ταυτότητα συνυπογράφουν και οι προβολείς LED.  Σπορ πινελιές θα χαρακτηρίζαμε τα τονισμένα πλαινά διακοσμητικά φτερών μα και τις νευρώσεις στο καπό. Είναι σίγουρα μία εντυπωσιακή BMW.

Εσωτερικό-χώροι: Ποιότητα και ευρυχωρία υψηλού επιπέδου
Στον εσωτερικό συναντάμε το ποιοτικό και premium διάκοσμο που αναμέναμε. Πολύ καλά υλικά, χρήση αρκετού μαλακού υλικού ενώ συναρμογή και φινίρισμα δεν σηκώνουν σχόλια. Η οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει, όπως επίσης και ο περιστροφικός διακόπτης λειτουργίας της ανάμεσα στα καθίσματα. Τεχνολογικά να αναφέρουμε πως ακόμα και στην βασική έκδοση, είναι πλήρης, με πλούσιο πακέτο συστημάτων ασφαλείας, ενώ υπολογίστε ακόμα και BMW ConnectedDrive.  Μία ήσυχη καμπίνα με εκπληκτική ηχομόνωση που θα φιλοξενήσει μέχρι και 5 ενήλικες χωρίς ιδιαίτερους περιορισμούς με τον χώρο αποσκευών να έχει διαμόρφωση από 468 μέχρι και 1.510 λτ.

Κινητήρας-επιδόσεις: Οικονομία και ευκολία στην καθημερινότητα
Ο diesel 3κύλινδρος κινητήρας που εξοπλίζει την συγκεκριμένη BMW αποδίδει 116 ίππους και 270 Nm ροπής. Πετυχαίνει διόλου ευκαταφρόνητες τιμές όπως το 0-100 σε 11.2 δευτ. και τελική στα 195 χλμ./ώρα. Εκεί όμως που διεκδικεί δάφνες το εξαιρετικά γραμμικό και πολιτισμένο μοτέρ, είναι η κατανάλωση, η οποία υπό πίεση δεν ξεπερνά τα 6.5 λτ./100χλμ. ενώ με την ενεργοποίηση του Eco πέφτει ακόμα περισσότερο. Υπέυθυνο για όλα τα παραπάνω είναι και το 7άρι αυτόματο κιβώτιο το οποίο έχει εξαιρετικά γρήγορη λειτουγία και πάιρνει το 100% από την ροπή του κινητήρα.

Οδική συμπεριφορά: Τα καταφέρνει περίφημα και χωρίς πίσω κίνηση
Ένα άνετο μοντέλο που εξουδετερώνει τους αεροδυναμικούς θορύβους, παραμένει σταθερό ανεξαρτήτως χιλιομέτρων και μπορεί να φιλτράρει ότι και αν παρουσιαστεί στο δρόμο της. Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω, λειτουργούν άψογα, ενώ παρά την έλλειψη της πίσω κίνησης , δεν έχει χάσει τον σπορτίφ χαρακτήρα της οικογένειας. Ειδικά στην επιλογή Sport θα ξεχάσετε πως οδηγάτε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο που έχει ως στόχο την πρακτικότητα. Συνολικά πολύ καλό στο πάτημα του, δεν υστερεί μα ούτε και εντυπωσιάζει τρομερά σε κάποιον τομέα. Μεγάλο συν η ευκολία κίνησης τόσο εντός όσο και εκτός πόλης.

Συμπέρασμα
Εάν η σειρά σημαντικότητας για εσάς είναι πρακτικότητα – ασφάλεια – σπορτίφ χαρακτήρας, τότε η BMW σειρά 2 Active Tourer σας ταιριάζει γάντι. 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις