Cupra Formentor Plug-In VZ 245PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις;
3/3/2023
Ας δούμε πως διαμορφώθηκε η βαθμολογία του Cupra Formentor Plug-In VZ στους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων, των επιδόσεων και των εγγυήσεων, καθώς και που βρίσκεται σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Μάρκα/Μοντέλο | Cupra Formentor | Καλύτερο ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ SUV Plug-in hybrid Automatic ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ 4Χ4 ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ | Χειρότερο ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ SUV Plug-in hybrid Automatic ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ 4Χ4 ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 3,5 | 1,9 | CITROEN C5 AIRCROSS Plug-in Hybrid 225 PS 225ps | 3,9 | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 6 | 5,1 | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 300 PS 4x4 300ps | 10,8 | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,9 | 3,9 | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 7,8 | LAND ROVER DISCOVERY SPORT PLUG-IN HYBRID P300e 4x4 309ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 667 | 877 | LAND ROVER DISCOVERY SPORT PLUG-IN HYBRID P300e 4x4 309ps | 378 | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | |
Κατανάλωση | 76% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 17,5 | 19 | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 12,2 | OPEL GRANDLAND HYBRID 224 PS 224ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 7 | 7,5 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | 1,2 | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,34 | 1,44 | LAND ROVER DISCOVERY SPORT PLUG-IN HYBRID P300e 4x4 309ps | 1,34 | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 345 | 780 | LAND ROVER DISCOVERY SPORT PLUG-IN HYBRID P300e 4x4 309ps | 345 | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | |
Χώροι | 66% | |||||
Είδος | Plug-In Hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1395 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 245 | 309 | LAND ROVER DISCOVERY SPORT PLUG-IN HYBRID P300e 4x4 309ps | 190 | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 330 | 540 | LAND ROVER DISCOVERY SPORT PLUG-IN HYBRID P300e 4x4 309ps | 200 | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 6,49 | 5,3 | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | 8,9 | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 4 | 3,1 | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | 7,8 | LEXUS NX 450h+ 309ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 79% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 4 | 6 | LEXUS NX 450h+ 309ps | 2 | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 75% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,45 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,84 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,52 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,68 | |||||
Ρεζεβουάρ (λίτρα) | 40 | 57 | LAND ROVER DISCOVERY SPORT PLUG-IN HYBRID P300e 4x4 309ps | 35 | MERCEDES GLA 250 e 218ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 23 | CITROEN C5 AIRCROSS Plug-in Hybrid 225 PS 225ps | 14,3 | MERCEDES GLA 250 e 218ps | ||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1699 | 1699 | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 2093 | LAND ROVER DISCOVERY SPORT PLUG-IN HYBRID P300e 4x4 309ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1395 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 245 | 309 | LAND ROVER DISCOVERY SPORT PLUG-IN HYBRID P300e 4x4 309ps | 190 | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5000 | |||||
Ροπή (Nm) | 330 | 540 | LAND ROVER DISCOVERY SPORT PLUG-IN HYBRID P300e 4x4 309ps | 200 | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1550 | |||||
Φρένα | ||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 35,3 | 35,3 | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 42,1 | LAND ROVER DISCOVERY SPORT PLUG-IN HYBRID P300e 4x4 309ps | |
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 1 | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 2 | VOLVO XC40 RECHARGE PHEV T5 Twin Engine 262 PS 262ps | ||
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 32 | 22 | LEXUS NX 450h+ 309ps | 46 | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps |
Το Cupra Formentor Plug-In, όπως και κάθε αντίστοιχο μοντέλο, ξεχωρίζει για τις καλές επιδόσεις του και τη χαμηλή κατανάλωση, ένα συνδυασμό που δεν συναντάμε εύκολα σε καθαρόαιμα θερμικά μοτέρ.
Το ισπανικό μοντέλο χρειάζεται μόλις 6,49 δλ για να επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα και του αρκούν 4 δλ για τη ρεπρίζ των 80-120 χ.α.ω. Στο τομέα της κατανάλωσης θα ζητήσει μόλις 3,5 λτ για 100 χλμ σε αστικό περιβάλλον και δεν θα ξεπεράσει τα 6 σε ταξίδι.
Αν και η μπαταρία έχει κλέψει χώρο από το πορτμπαγκάζ, η ευρυχωρία της καμπίνας δεν έχει επηρεαστεί, με τους επιβάτες να απολαμβάνουν από τις μεγαλύτερες αποστάσεις της κατηγορίας σε γόνατα και κεφάλι, με 17,5 εκ και 7 εκ αντίστοιχα.
Όπως ήδη αναφέραμε, έχει τα κορυφαία φρένα της κατηγορίας, ενώ είναι το πιο ελαφρύ μοντέλο μεταξύ των ανταγωνιστών, κάτι που βοηθάει στην οδική συμπεριφορά.