DS 7 Ε-Tense 225PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις;
Διαβάστηκε από 17628 αναγνώστες - 20/7/2023
Ας δούμε πως διαμορφώθηκε η βαθμολογία του DS 7 Ε-Tense στους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων, των επιδόσεων και των εγγυήσεων, καθώς και που βρίσκεται σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Μάρκα/Μοντέλο | Ds Ds 7 | Καλύτερο Μικρομεσαία SUV Plug-in hybrid Automatic ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΕΜΠΡΟΣ | Χειρότερο Μικρομεσαία SUV Plug-in hybrid Automatic ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΕΜΠΡΟΣ | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 2 | 1,9 | CITROEN C5 AIRCROSS Plug-in Hybrid 225 PS 225ps | 3,9 | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 9,5 | 5,5 | OPEL GRANDLAND HYBRID 224 PS 224ps | 10,8 | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,5 | 3,9 | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 7,8 | VOLVO XC40 RECHARGE PHEV T5 Twin Engine 262 PS 262ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 453 | 782 | OPEL GRANDLAND HYBRID 224 PS 224ps | 417 | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | |
Κατανάλωση | 73% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 18,8 | 19 | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 12,2 | OPEL GRANDLAND HYBRID 224 PS 224ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 5,8 | 7 | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 1,2 | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,41 | 1,42 | CITROEN C5 AIRCROSS Plug-in Hybrid 225 PS 225ps | 1,34 | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 555 | 600 | CITROEN C5 AIRCROSS Plug-in Hybrid 225 PS 225ps | 345 | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | |
Χώροι | 86% | |||||
Είδος | Plug-in hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1598 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 225 | 309 | LEXUS NX 450h+ 309ps | 218 | MERCEDES GLA 250 e 218ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 360 | 425 | VOLVO XC40 RECHARGE PHEV T5 Twin Engine 262 PS 262ps | 200 | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,7 | 6,49 | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 8,9 | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 5 | 4 | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 7,8 | LEXUS NX 450h+ 309ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 72% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 6 | LEXUS NX 450h+ 309ps | 2 | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 8 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 82% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,57 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,9 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,62 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,74 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 43 | 50 | LEXUS NX 450h+ 309ps | 35 | MERCEDES GLA 250 e 218ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 19 | 23 | CITROEN C5 AIRCROSS Plug-in Hybrid 225 PS 225ps | 14,3 | MERCEDES GLA 250 e 218ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1760 | 1699 | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 2050 | LEXUS NX 450h+ 309ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1598 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 225 | 309 | LEXUS NX 450h+ 309ps | 218 | MERCEDES GLA 250 e 218ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 6000 | |||||
Ροπή (Nm) | 360 | 425 | VOLVO XC40 RECHARGE PHEV T5 Twin Engine 262 PS 262ps | 200 | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
Φρένα | ||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,2 | 35,3 | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 40,1 | VOLVO XC40 RECHARGE PHEV T5 Twin Engine 262 PS 262ps | |
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 1,4 | 1 | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 2 | VOLVO XC40 RECHARGE PHEV T5 Twin Engine 262 PS 262ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 31 | 22 | LEXUS NX 450h+ 309ps | 46 | VOLVO XC40 RECHARGE PHEV T5 Twin Engine 262 PS 262ps |
Το DS 7 E-Τense, παρά τις επιβλητικές διαστάσεις του, εκμεταλλεύεται την οικονομία που προσφέρει η χρήση ρεύματος και μέσα στην πόλη δεν θα απαιτήσει πάνω από 2 λτ./100 χλμ. Σε μεικτές συνθήκες, όπου ο ηλεκτροκινητήρας έχει λιγότερο τα ηνία της κίνησης, η κατανάλωση θα κυμανθεί στα 5,5 λτ., τιμή που κρίνεται ιδιαιτέρως καλή για το βάρος των 1.760 κιλών.
Χάρη στην μερικώς ηλεκτρική φύση του, το μοντέλο μήκους 4,57 μέτρων επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 8,57 δλ, ενώ χρειάζεται μόλις 5 δλ για να κάνει το 80-120 χ.α.ω.
Σαν οικογενειακό SUV που σέβεται τον εαυτό του είναι εξαιρετικά ευρύχωρο, τόσο στην καμπίνα, όσο και στο πορτμπαγκάζ. Συγκεκριμένα οι πίσω επιβάτες θα απολαύσουν 18,8 εκ. αέρα για τα γόνατα (19 εκ. το καλύτερο στην κατηγορία) και 5,8 εκ. για το κεφάλι, ενώ τα 1,41 εκ πλάτος του πίσω καθίσματος μπορεί να φιλοξενήσουν με άνεση 3 ενήλικα άτομα. Το πορτμπαγκάζ είναι από τα κορυφαία στην κατηγορία του, μιας και παρόλο την ύπαρξη μπαταρίας, κυμαίνεται στα 555 λίτρα, με το σχήμα του να είναι από τα πιο αξιοποιήσιμα.
Τα 37,2 μ που χρειάζονται τα φρένα για να ακινητοποιήσουν το μοντέλο από τα 100 χλμ./ώρα είναι άκρως ικανοποιητικά, ενώ τα 19 εκ. απόσταση από το έδαφος είναι αρκετά για να κινηθεί το γαλλικό SUV σε χωματόδρομους.