autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Μεγάλοι τροχοί, αιχμηρή μάσκα και ενεργές γρίλιες συνθέτουν την μπροστινή ταυτότητα του νέου CR-V.

Δύο απολήξεις εξάτμισης και το λογότυπο AWD κλέβουν την παράσταση.

Εκ νέου φτιαγμένο το εσωτερικό, ξεκάθαρα premium και με επενδύσεις ξύλου.

Δοκιμή: Honda CR-V 1.5 i-VTEC 193 PS CVT AWD

Διαβάστηκε από 5023 αναγνώστες - 21/1/2019

Δοκιμάζουμε την έκδοση με τον 1.500άρη i-VTEC Turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 193 ίππων, παρουσία νέου CVT κιβωτίου και 4κίνησης.

Εμφάνιση-σχεδίαση: Επιθετική μάσκα και απόσταση από το έδαφος το αγρίεψαν
Το 5ης γενιάς CR-V κράτησε το μήκος των 4.600 χλστ. ενώ αύξησε μεταξόνιο και πλάτος κατά 32 και 35 χλστ. αντίστοιχα. Σχεδιαστικά, ξεχωρίζει για τις πολύ έντονες νευρώσεις στο μεγάλο του καπό, ενώ οι θόλοι των τροχών είναι αυξημένοι αρκετά. Η μάσκα ακολουθεί την νέα επιθετική σχεδίαση της εταιρίας, η οποία αυτή τη φορά κρύβει μαεστρικά τις ενεργές γρίλιες. Από πίσω οι δύο απολήξεις της εξάτμισης και το λογότυπο AWD κλέβουν την παράσταση. 

Εσωτερικό-σχεδίαση: Υπερπλήρης εξοπλισμός για το πιο premium Honda μέχρι σήμερα
Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι άριστης ποιότητας ενώ το φινίρισμα  ανεβάζει αισθητά το επίπεδο. Γενικότερα, έχουμε ολοκαίνουργιο ψηφιακό πάνελ που ακολουθεί και θυμίζει αυτό του νέου Civic, ενώ η κεντρική οθόνη αφής του συστήματος άλλαξε λογισμικό και αναβαθμίστηκε λειτουργικά. Ο λεβιές ταχυτήτων θυμίζει αυτόν αεροπλάνου και δεν κόβει καθόλου χώρο εκεί που βρίσκεται, ενώ τα κουμπιά που κοσμούν το τιμόνι, αν και λειτουργικά, χρειάζονται μερικά λεπτά εξοικείωσης. 

Χώροι: Κάνει ακόμα και τον 5ο επιβάτη μάγκα
Ο χώρος για τα πόδια και τα κεφάλια των πίσω, σε συνδυασμό με το εντελώς ίσιο πάτωμα, κάνουν την ύπαρξη ενός τρίτου επιβάτη παιχνιδάκι, ενώ υπάρχει και τρίτη ανεξάρτητη σειρά καθισμάτων.  Το πορτ-παγκάζ, μετριέται στα 561 λτ. και είναι από τα μεγαλύτερα.

Κινητήρας-επιδόσεις: Turbo, i-VTEC και 4κίνηση κάνουν το CR-V…  εργαλείο
Πώς καταφέρνει το αρκετά βαρύ CR-V να κάνει το 0-100 σε 8.9 δευτ. και να κινείται με πραγματική άνεση και ευκολία; Υπεύθυνος είναι ο 1.500άρης VTEC απόδοσης 193 ίππων και 243 Nm ροπής. Το μοντέλο της δοκιμής εξοπλίζεται και με αυτόματο CVT κιβώτιο 7 σχέσεων το οποίο έχει περιορίσει κατά πολύ το κλασικό βουητό του.  

Οδική συμπεριφορά: Κρύβει καλά τον όγκο του
Τι το κάνει κατάλληλο ακόμα και για την πόλη; Η πολύ καλή ορατότητα που χαρίζουν οι λεπτότερες μπροστινές κολώνες, η κάμερα οπισθοπορείας και φυσικά το CVT κιβώτιο. Από κει και πέρα, η ανάρτηση μαζί με τα φαρδιά στο προφίλ ελαστικά, αποσβένουν τις ανωμαλίες σε σημείο να μην νιώσει κανείς από τους 7 το παραμικρό.   Σταθερό όσο λίγα σε μεγάλες ταχύτητες, μεταφέρει το βάρος με τόσο ασφαλή και προβλέψιμο τρόπου που επιτρέπει στον οδηγό να κινηθεί με αρκετά γρήγορους ρυθμούς. ¶ξια αναφοράς και τα πολύ καλά φρένα ( 36.1 μ. 100-0 ) που εντυπωσίασαν.

Συμπέρασμα
Ένα παγκόσμιο best seller που έγινε ακόμα καλύτερο. Πιο premium και καλοφτιαγμένο από ποτέ αποτελεί την καλύτερη και πιο σωστή διαφήμιση για τα CVT κιβώτια. Η τιμή χτυπάει σίγουρα μα εάν όλα τα παραπάνω δεν τα αξίζει, τότε τι;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις