Mazda 3: Είναι η ιαπωνική απάντηση στην κατηγορία;
Μπορεί το Mazda 3 να είναι μια καλή εναλλακτική στην κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων; Το τσεκάρουμε σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμή, ενώ ταυτόχρονα το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το Mazda 3
Το Mazda 3 θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι ένα ιδιαίτερο κι «ήρεμη δύναμη» μοντέλο. Ιδιαίτερο λόγω της σχεδιαστικής γλώσσας «kodo» και «ήρεμο» γιατί χωρίς να το φωνάζει είναι μέσα στην τεχνολογία, με τους ήπιους υβριδικούς κινητήρες του να είναι στο πνεύμα του σήμερα.
Στο χέρια μας βρέθηκε το Mazda 3 με το 2λιτρο, ατμοσφαιρικό e-Skyactiv βενζινοκινητήρα με 24-βολτη ήπια υβριδική υποβοήθηση που αποδίδει 150 ίππους και 213 Nm ροπής. Το δοκιμάσαμε και το αξιολογούμε σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμή, τόσο μόνο του, όσο και σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Σου δίνουμε όλα τα στοιχεία για να βγάλεις και τα δικά σου συμπέρασμα και να αναρωτηθείς αν τελικά το μοντέλο της Mazda αξίζει περισσότερο από όσο πίστευες μέχρι τώρα.
To Mazda 3 πιάνει βαθμολογία 86%
Μάρκα/Μοντέλο | MAZDA 3 | Καλύτερο ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ Mild hybrid Βενζίνη ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΕΜΠΡΟΣ |
Χειρότερο ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ Mild hybrid Βενζίνη ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΕΜΠΡΟΣ |
||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G150 150ps | 92% | FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 155 PS mHEV 155ps | ||
Βαθμολογία | 86% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ Mild Hybrid | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2019 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Mild Hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1998 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
150 | 159 | HYUNDAI i30 FASTBACK 1.5 T-Gdi 48V 159 PS FASTBACK 159ps | ||
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
6 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ/100χλμ.)
|
7,2 | 6,4 | SEAT LEON 1.5 EcoTSI 130 PS 130ps | 9 | HYUNDAI i30 FASTBACK 1.5 T-Gdi 48V 159 PS FASTBACK 159ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική αυτονομία (χλμ.)
|
1041 | 1041 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G150 150ps | 662 | SEAT LEON 1.5 EcoTSI 150 PS 150ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
16,1 | 18 | SEAT LEON 1.5 EcoTSI 150 PS 150ps | 8,8 | OPEL ASTRA 1.2 TURBO 130 HP MT6 130ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,34 | 1,39 | HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 1,33 | AUDI A3 SPORTBACK 30 TFSI 110ps |
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα)
|
340 | 450 | HYUNDAI i30 FASTBACK 1.0 T-GDI 120 PS 120ps | ||
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
9,19 | 8,46 | VOLKSWAGEN GOLF 1.5 TSI 150 PS 150ps | 935 | SEAT LEON 1.5 EcoTSI 130 PS 130ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
206 | 224 | VOLKSWAGEN GOLF 1.5 TSI 150 PS 150ps | 196 | HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,5 | 34,9 | SEAT LEON 1.5 EcoTSI 150 PS 150ps | ||
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
6 | 6 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G150 150ps | 2 | AUDI A3 SPORTBACK 30 TFSI 110ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
28.867 | 16.750 | SKODA SCALA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 37.000 | BMW ΣΕΙΡΑ 2 ACTIVE TOURER 218i 140ps |
To Mazda 3 των 150 ίππων κατάφερε να συγκεντρώσει βαθμολογία 86 στα 100 και να βρεθεί αρκετά ψηλά στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Τα δυνατά σημεία του ιαπωνικού μοντέλου είναι η τεράστια αυτονομία του, που ακουμπάει τα 1.041 χιλιόμετρα, κατατάσσοντας στο πρώτο στο συγκεκριμένο τομέα, και η εξαιρετική εγγύηση των 6 χρόνων που δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης.
Σε καλά επίπεδα κινούνται ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών και το πλάτος του πίσω καθίσματος, ενώ ικανοποιητική είναι και η μέση κατανάλωση.
Η τιμή του για τον υβριδικό του χαρακτήρα κρίνεται εντός του μέσου όρου, με τα 28.867 ευρώ να μην φαντάζουν απαγορευτικά για την απόκτηση του.
Ας δούμε πιο αναλυτικά πόσο ανταγωνιστικό είναι το Mazda 3 στους παραπάνω τομείς.
Σχολιάστε |