Mercedes A 200 ΜΗΕV: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις;
Διαβάστηκε από 6631 αναγνώστες - 14/8/2023
Ας δούμε πως διαμορφώθηκε η βαθμολογία της ήπια υβριδικής Μercedes A 200 στους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων, των επιδόσεων και των εγγυήσεων, καθώς και πως τα πάει σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Μάρκα/Μοντέλο | Mercedes A-class | Καλύτερο Μικρομεσαία Mild hybrid Automatic ΕΜΠΡΟΣ | Χειρότερο Μικρομεσαία Mild hybrid Automatic ΕΜΠΡΟΣ | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8,9 | 7,5 | VOLKSWAGEN GOLF 1.0 eTSI 110 PS mHEV DSG 110ps | 9,7 | HYUNDAI i30 FASTBACK 1.5 T-Gdi 48V 159 PS DCT FASTBACK 159ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 6 | 5,1 | VOLKSWAGEN GOLF 1.0 eTSI 110 PS mHEV DSG 110ps | 6,4 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 8 | 6,8 | VOLKSWAGEN GOLF 1.0 eTSI 110 PS mHEV DSG 110ps | 9 | HYUNDAI i30 FASTBACK 1.5 T-Gdi 48V 159 PS DCT FASTBACK 159ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 717 | 962 | VOLKSWAGEN GOLF 1.5 eTSI ACT mHEV 150 PS DSG7 150ps | 717 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO 163+13 PS Facelift 163ps | |
Κατανάλωση | 67% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 15,4 | 18 | SEAT LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG 150ps | 11 | AUDI A3 SPORTBACK 30 TFSI Hybrid S tronic 110ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 2,8 | 6,2 | AUDI A3 SPORTBACK 30 TFSI Hybrid S tronic 110ps | 2,1 | HYUNDAI i30 FASTBACK 1.5 T-Gdi 48V 159 PS DCT FASTBACK 159ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,37 | 1,39 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps | 1,33 | AUDI A3 SPORTBACK 30 TFSI Hybrid S tronic 110ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 355 | 405 | HYUNDAI i30 FASTBACK 1.5 T-Gdi 48V 159 PS DCT FASTBACK 159ps | 355 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO 163+13 PS Facelift 163ps | |
Χώροι | 70% | |||||
Είδος | Mild hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1332 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 163 | 163 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO 163+13 PS Facelift 163ps | 110 | AUDI A3 SPORTBACK 30 TFSI Hybrid S tronic 110ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 270 | 270 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO 163+13 PS Facelift 163ps | 172 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8 | 8 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO 163+13 PS Facelift 163ps | 12 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 5,7 | 5,5 | VOLKSWAGEN GOLF 1.5 eTSI ACT mHEV 150 PS DSG7 150ps | 8,3 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 89% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 2 | 5 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps | 2 | AUDI A3 SPORTBACK 30 TFSI Hybrid S tronic 110ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 30 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 2 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 60% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,42 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,8 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,44 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,73 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 43 | 50 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps | 43 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO 163+13 PS Facelift 163ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | ||||||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1440 | 1302 | VOLKSWAGEN GOLF 1.0 eTSI 110 PS mHEV DSG 110ps | 1440 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO 163+13 PS Facelift 163ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1332 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 163 | 163 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO 163+13 PS Facelift 163ps | 110 | AUDI A3 SPORTBACK 30 TFSI Hybrid S tronic 110ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5500 | |||||
Ροπή (Nm) | 270 | 270 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO 163+13 PS Facelift 163ps | 172 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
Φρένα | ||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,1 | 34,6 | SEAT LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG 150ps | 39,2 | VOLKSWAGEN GOLF 1.0 eTSI 110 PS mHEV DSG 110ps | |
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,9 | 5,1 | AUDI A3 SPORTBACK 30 TFSI Hybrid S tronic 110ps | 5,9 | HYUNDAI i30 FASTBACK 1.5 T-Gdi 48V 159 PS DCT FASTBACK 159ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 133 | 116 | AUDI A3 SPORTBACK 30 TFSI Hybrid S tronic 110ps | 133 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO 163+13 PS Facelift 163ps |
Θα ξεκινήσουμε από το τομέα που αυτή τη χρονική στιγμή επηρεάζει περισσότερο τους καταναλωτές στην επιλογή ενός μοντέλου, την κατανάλωση. Η ήπια υβριδική Μercedes A 200 δεν θα «στραγγίξει» τον ιδιοκτήτη της στο θέμα της βενζίνης. Με μέση τιμή τα 8 λτ./100 χλμ., το γερμανικό μοντέλο είναι από τα πιο οικονομικά στην κατηγορία, ενώ σε ανοιχτούς δρόμους δεν θα ζητήσει πάνω από 6 λτ., δείχνοντας μεταξύ άλλων ότι είναι ταξιδιάρικο πνεύμα.
Οι 163 ίπποι και τα 270Nm ροπής του τετρακύλινδρου turbo κινητήρα των 1.330 κ. εκ σε συνδυασμό με τους 14 ίππους και τα 150Nm ροπή του ηλεκτρομοτέρ προσφέρουν εξαιρετικές επιδόσεις για τη υβριδική Μercedes A 200 MHEV. Συγκεκριμένα θέλει 8 δλ για το 0-100 και 5,7δλ για το 80-120, ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 225 χ.ω.α.
Σε ικανοποιητικά επίπεδα κινείται και η ευρυχωρία του μοντέλου, με τους πίσω επιβάτες να απολαμβάνουν αέρα 15,4 εκ στα γόνατα και την ελαφρώς κεκλιμένη οροφή να επιτρέπει 2,8 εκ χώρο για το κεφάλι. Το πορτμπαγκάζ, αν και μειώθηκε ελαφρώς λόγω της μπαταρίας του συστήματος, αγγίζει τα 355 λίτρα, με το σχήμα του να είναι άκρως αξιοποιήσιμο.