autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Οι μικρές σπορ πινελιές όπως οι διπλές μπούκες και το χαμηλωμένο αμάξωμα, το μετατρέπουν σε ένα διαφορετικό σύνολο.

Δοκιμή: Peugeot 308 GT 225 PS - Σκοράρει από τα αποδυτήρια!

8/4/2019

Το Peugeot 308 GT καλύπτει το τεράστιο χάσμα ανάμεσα στις απλές εκδόσεις του μοντέλου και στον πύραυλο που λέγεται GTi. 225 άλογα λοιπόν για ένα από τα πιο όμορφα μικρομεσαία. Τι έχει να μας πει στον δρόμο?

Εμφάνιση-σχεδίαση: Διακριτικές σπορ πινελιές
Ένα όμορφο αυτοκίνητο δεν χρειάζετια πολλά για να «δείξει», χρειάζεται λίγες μαεστρικές πινελιές για να δηλώσει τον GT χαρακτήρα του. Έτσι, σε αυτήν τη γρήγορη έκδοση, το αμάξωμα είναι φανερά πιο χαμηλωμένο, ενώ και οι προφυλακτήρες έχουν πιο δυναμική σχεδίαση. Διπλές πίσω μπούκες, φιμέ τζάμια και 18άρες ζάντες συνθέτουν το υπόλοιπο σκηνικό και μας κάνουν να δώσουμε τα συγχαρητήρια μας στου υπευθύνους και να ανυπομονούμε να το οδηγήσουμε.



Εσωτερικό-σχεδίαση:  Με το κουμπί Sport μόνιμα πατημένο
Η σχεδίαση i-Cockpit καταφέρνει και εδώ να κάνει τον πίνακα οργάνων να λειτουργεί στην ουσία σαν Head up Dispay και να κοκκινίζει το «σύμπαν» με την επιλογή Sport. Στο κέντρο του ταμπλό συναντάμε μια οθόνη αφής 9,7 ιντσών ενώ ποιοτικά το 308 παραμένει ένα από τα καλύτερα  αυτοκίνητα της κατηγορίας. Διαθέτει «μπόλικο» και χορταστικό μαλακό πλαστικό στο ταμπλό, ενώ η συναρμογή είναι υπεράνω κριτικής και το φινίρισμα αψεγάδιαστο.  Μη τα ξαναλέμε, premium. Στον τομέα των χώρων, οι πίσω (2 ή 3)  έχουν αρκετό διαθέσιμο πλάτος ενώ ο χώρος αποσκευών είναι γενναιόδωρος και τα 420 λίτρα του είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμα λόγω σχήματος. 



Κινητήρας-επιδόσεις: Η Λαίδη και ο Αλήτης
Όπου λαίδη σημειώστε το πολύ καλό και πολιτισμένο νεό αυτόματο κιβώτιο EAT8 το οποίο μπορεί να μην ταιριάζει γάντι με το σπορτίφ χαρακτήρα, κρατάει όμως την κατανάλωση σε νορμάλ επίπεδα. Όπου νορμάλ σημειώστε 8.2λτ./100χλμ, τιμή εξαιρετική για την κατηγορία. Ο αλήτης τώρα είναι ο 1.600άρης PureTech απόδοσης 225 ίππων και 300 Nm ροπής. Φοβερή απόκριση, τραβάει θετικά μέχρι ψηλά ενώ προσφέρει εκρηκτικές επιδόσεις έχοντας πατήσει το κουμπί Sport, όπως το 0-100 σε 7.2 δευτ. Γενικά, στο κάθισμα θα κολλήσετε μόνο και όταν εσείς το επιλέξετε, καθώς μην ξεχνάμε οτι μιλάμε για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο.

Οδική συμπεριφορά: Δύναμη και σιγουριά σε ένα
Το τρίπτυχο, τιμόνι, αναρτήσεις και πλαίσιο, έχουν ιδανική ρύθμιση και εμπνέουν εμπιστοσύνη στον οδηγό. Είτε θελήσει ο οδηγός να κινηθεί σε ρυθμούς πίστας είτε σε χαλαρούς οικογενειακούς, το 308 θα τον αποζημιώσει, αφού έχει παντρέψει την άνεση με την οδική συμπεριφορά όπως  λίγα αυτοκίνητα.  Η εμπιστοσύνη που παίρνει ο οδηγός από το 308 οφείλετε κυρίως στο άμεσο τιμόνι με το σωστό βάρος. Ακόμα και στο όριο το 308 θα κρατήσει πεισματικά την γραμμή που του έχει δώσει ο οδηγός ενώ σε περίπτωση που το παρακάνει, τα ηλεκτρικά βοηθήματα είναι εκεί για να τον γλυτώσουν από τα χειρότερα.



Συμπέρασμα
Ναι, είναι ένας μικρός υπερήρωας. Τη μέρα πάει τα παιδιά στο σχολείο ενώ το βράδυ διαγράφει τον δικό του καυτό «κόκκινο» δρόμο. Η θέση που καλύπτει ανάμεσα σε απλές και GTi εκδόσεις, του ταιριάζει γάντι. Αν ξεπεράσουμε την αρκετά τσιμπημένη τιμή στα 35.000 ευρώ, μιλάμε για ένα άψογο αυτοκίνητο.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις