Το Peugeot 408 είναι η νέα πρόταση της γαλλικής εταιρείας στη μεσαία κατηγορία και ξεχωρίζει ήδη για τον τολμηρό σχεδιασμό του, ενώ χάρη στη τεχνογνωσία του 308, κρύβει αρκετούς άσους στο μανίκι του.
Εμφάνιση που κλέβει τα βλέμματα στο δρόμο για το Peugeot 408
Εδώ οι Γάλλοι έχουν δώσει ρεσιτάλ design και χαρακτήρα. Το αμάξωμα μπαίνει ταυτόχρονα στα χωράφια 3 κατηγοριών και καταφέρνει να ισορροπεί μεταξύ sedan, crossover και SUV, έχοντας αφαιμάξει μόνο τα πλεονεκτήματα από το καθένα. H SUV coupe σχεδίαση το ξεχωρίζει από τα «κοινά» SUV και προκαλεί έκπληξη όταν το πρωτοαντικρίζεις.
Η επιβλητική του εμφάνιση ξεκινάει από μπροστά, με την κάθετη μάσκα που ενσωματώνεται με τους αιχμηρούς προβολείς και τα φώτα ημέρας ala κυνόδοντες. To μυώδες καπό με τα έντονα νεύρα τονίζει την κομψότητα του μοντέλου και στέλνει αρμονικά το μάτι στην κεκλιμένη οροφή που καταλήγει στο εντυπωσιακό πίσω μέρος, όπου ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα με τις 3 νυχιές και τον σπορτίφ προφυλακτήρα. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με το χαμηλό ύψος της οροφής δημιουργούν μια ιδιαίτερη οπτασία που «μεγεθύνει» τη σπορ φιλοσοφία και τις μοντέρνες γραμμές του.
Premium και high-tech, όπως όλα τα Peugeot
Η καμπίνα του Peugeot 408 μας είναι γνωστή από το 308 και αυτό μόνο κακό δεν είναι. Αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι το τιμόνι κρύβει μερικώς τον πίνακα οργάνων, το εσωτερικό σε κερδίζει αμέσως με την premium προσέγγιση του και τα ποιοτικά υλικά που είναι από το πάνω ράφι. Μαλακά στοιχεία κατακλύζουν το ταμπλό, με την αρχιτεκτονική του PEUGEOT i-Cockpit να ξεχωρίζει χάρη στα τρισδιάστατα όργανα 10 ιντσών και την κεντρική οθόνη επίσης 10 ιντσών.
Η θέση οδήγησης θυμίζει hatchback, με τα άνετα καθίσματα να προσφέρουν σωστή στήριξη σε μέση και πλάτη, κάνοντας το ιδανικό ακόμα και για ταξίδια αρκετών ωρών. Οι διακόπτες i-Toggles κάτω από το κεντρική οθόνη αυξάνουν την εργονομία, ενώ οι κάμποσες μικροθήκες έχουν θετικό αντίκτυπο στην πρακτικότητα. Από θέμα χώρων, οι πίσω απολαμβάνουν άφθονο χώρο για τα γόνατα, με την κεκλιμένη οροφή να κλέβει λίγο αέρα από το κεφάλι, ενώ το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 536 λίτρα.