autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Εξαιρετική εμφάνιση που μπορεί να κερδίσει αγοραστές από όλα τα target groups.

Φινίρισμα και συναρμολόγηση ανέβηκαν επίπεδο και μαζί τους όλο το αμάξωμα.

Δοκιμή: Renault Clio 0.9 TCe 90 PS

27/8/2018

Σπιρτόζικο και οικονομικό - Ένα από τα ικανότερα μοντέλα της κατηγορίας, φρεσκάρεται και έρχεται πιο ώριμο και όμορφο από ποτέ.

 Δοκιμάζουμε την έκδοση με τον turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 0.9 λτ. και απόδοσης 90 ίππων. Τι χαρακτήρα βγάζει το γαλλικό μικρό στο δρόμο αλλά και πόσο καίει;

Τι μπορείς να αποκτήσεις με 14.389 ευρώ;  Ένα ικανό στο δρόμο, οικονομικό στη χρήση και πλούσια εξοπλισμένο μικρό. Το ανανεωμένο Clio με τον turbo κινητήρα αποτελεί μία από τις πιο value for money επιλογές της αγοράς και το αποδεικνύει με κάθε τρόπο. Δείτε πως τα πάει σε κάθε τομέα αναλυτικά.

Εμφάνιση: Γαλλική φινέτσα σε κάθε πινελιά
Ήτανε και έγινε ακόμα περισσότερο ένα από τα πιο όμορφα μικρά μοντέλα. Είναι σε θέση να κερδίσει τη καρδιά κάποιου φοιτητή μα και ενός οικογενειάρχη. Κοιτώντας το από μπροστά, τα βλέμματα κερδίζουν τα εντυπωσιακά νέα LED φωτιστικά σώματα και η αρκετά μεγαλύτερη γρίλια στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Την ίδια εντυπωσιακή εικόνα έχει και από την πίσω πλευρά το Clio με παρόμοιας τεχνολογίας φώτα και δυναμικές γραμμές.

Κινητήρας: Σβέλτη μετακίνηση και πάντα οικονομική
Σηκώνοντας το καπό, συναντάμε τον γνωστό πλέον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 898 κ.εκ. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο αποδίδει 90 ίππους με140 Nm ροπής και συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.  Στην πράξη, αποδεικνύεται παραπάνω από ικανό για να δώσει σβελτάδα και σπιρτάδα στα 1009 κιλά του αμαξώματος και να προσφέρει χαμόγελα στον οδηγό. Εντυπωσιακά οικονομικό, ειδικά στην επιλογή ECO όπου ναι μεν οι επιδόσεις μειώνονται, η κατανάλωση όμως πέφτει στα τάρταρα. Μετρήσαμε 5.8 λτ./100χλμ. ενώ και πάλι, χωρίς την χρήση του δεν ξεπερνά τα 6.2 λτ./100χλμ. Να θυμίσουμε ότι πρόκειται για βενζίνη και turbo. Η λειτουργία του είναι πολιτισμένη και ήσυχη, με το αναβαθμισμένο επίπεδο ηχομόνωσης να γίνεται αντιληπτό ιδιαίτερα σε αυτή την έκδοση, αφήνοντας «εκτός» καμπίνας την τραχύτητα που εξ ορισμού παρουσιάζουν οι τρικύλινδροι κινητήρες.  

Εσωτερικό-χώροι: Νεανικό και άνετο για 4
Ο εσωτερικός διάκοσμος του Clio αναβαθμίστηκε σημαντικά στο σύνολο του. Φινίρισμα και συναρμολόγηση ανέβηκαν επίπεδο και μαζί τους όλο το αμάξωμα. Το ταμπλό ντύνεται με μαλακά πλαστικά, ενώ η χρήση σκληρών στο υπόλοιπο κομμάτι είναι καλής ποιότητας. Η οθόνη 7 ιντσών του ανασχεδιασμένου συστήματος infotainment (R-Link ή Media Nav Evolution ανάλογα με την έκδοση),προσδίδει την απαραίτητη high tech πινελιά, με την δίχρωμες επενδύσεις να αναλαμβάνουν την μοντέρνα νότα.  Στον τομέα των χώρων, 4 επιβάτες θα ταξιδέψουν με άνεση, με μόνο μελανό σημείο τον μέτριο χώρο για τα πόδια των πίσω, ενώ τα 300 λτ. του χώρου αποσκευών είναι ένα από τα μεγαλύτερα νούμερα της κατηγορίας.

Οδική συμπεριφορά: Σε «κερδίζει» από το πρώτο μέτρο
Από τις καλύτερες αναρτήσεις που θα βρείτε με εξασφαλισμένη μοναδική άνεση για όλους τους επιβαίνοντες. Το νέο Clio παρέχει υψηλού επιπέδου ποιότητα κύλισης με τον κινητήρα να είναι σε θέση να δώσει στον οδηγό το κάτι παραπάνω και σε διαδρομές εκτός πόλης. Θα θέλαμε λίγο καλύτερη αίσθηση από το τιμόνι, μα το καλοστημένο αμάξωμα στο σύνολο του, αποφέρει άκρως ευχάριστη συμπεριφορά. Δύσκολα και απόλυτα προβλέψιμα θα παρουσιάσει υποστροφικές τάσεις στο όριο, με την συμπεριφορά του στις περισσότερες των περιπτώσεων να κρίνεται ουδέτερη και ασφαλής. Τέλος, τα φρένα παρά την παρουσία ταμπούρων στους πίσω τροχούς, ικανοποιούν σε απόδοση μα και αίσθηση. 

Συμπέρασμα
Ο 0.9 λίτρων turbo κινητήρας, συμπληρώνει άψογα την γενικότερη νεανική και ευχάριστη παρουσία του ανανεωμένου Clio. Σε συνδυασμό με την τιμή που προσφέρεται αλλά και το καλό επίπεδο εξοπλισμού, αποτελεί μία εγγυημένη αγοραστική επιλογή, καθώς δυσκολευόμαστε να βρούμε κάποιο πραγματικά αρνητικό στοιχείο.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις