VW ID.5: Με γονίδια επιτυχίας
Με μονοπάτι την τεχνογνωσία του ID.4, η VW δημιούργησε το πρώτο της ηλεκτρικό κουπέ SUV, το ID.5, που κερδίζει τις εντυπώσεις τόσο με το παρουσιαστικό του, όσο και με τα καλά του νούμερα σε επιδόσεις κι αυτονομία. Βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι της έκδοσης των 204 ίππων και των 500 χλμ. αυτονομίας.
Το VW ID.5 δεν είναι απλά ένα coupe ID.4
Τα ηλεκτρικά κουπέ SUV δεν είναι κάτι πρωτότυπο στην αυτοκινητοβιομηχανία κι είναι μια φυσική εξέλιξη στο τομέα της ηλεκτροκίνησης. Θέλοντας η VW να μπει και σε αυτή την κατηγορία, πήρε το ID.4, έκανε πιο κεκλιμένη την πίσω γραμμή της οροφής, άλλαξε το τέσσερα με το πέντε και παρουσίασε το ID.5 ή μήπως δεν είναι τόσο ίδιο όσο το δείχνουν τα κοινά τους χαρακτηριστικά? Η δοκιμή μας έδειξε την αλήθεια!
Coupe γραμμή και μικρός αεροδυναμικός συντελεστής για το ID.5
Μπορεί να μοιράζεται το ίδιο πάτωμα και σχεδόν πανομοιότυπες διαστάσεις με το ID.4, όμως το VW ID.5 είναι πολύ πιο δυναμικό και κομψό από το αδελφό μοντέλο. Δεν οφείλεται μόνο στη coupe εικόνα του μοντέλου ή στην ενσωματωμένη πίσω αεροτομή που εκτός ότι προσθέτει στιλ, βοηθάει και στη μείωση του αεροδυναμικό συντελεστή που φτάνει το 0,26Cd.
Είναι οι διαφορετικής σχεδίασης προφυλακτήρες που έχουν πιο σπορτίφ χαρακτήρα και δένουν καλύτερα με τα φωτιστικά σώματα κι η μικρότερη απόσταση από το έδαφος (16 εκατοστά) που δίνει μια αίσθηση στιβαρότητας που δεν θυμίζει SUV. Αυτές οι αλλαγές μαζί με τις στάνταρ 19αρες ζάντες, έδωσαν στο γερμανικό μοντέλο το δικό του ύφος με τον εκλεπτυσμένο δυναμισμό να αναβλύζει σε κάθε πέρασμα.
Σχολιάστε |