VW Tiguan: Πως πάει, αλλά και πως τα πάει με τον ανταγωνισμό;
Τελικά πόσο καλό είναι το VW Tiguan σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμή. Το δοκιμάζουμε και ταυτόχρονα το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του. Μπορεί να δικαιολογήσει το ντόρο που γίνεται γύρω από το όνομα του;
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το VW Tiguan 1.5 TSI DSG των 150 ίππων
Το VW Tiguan δεν είναι ένα τυχαίο μοντέλο! Βρίσκεται σταθερά πάντα μέσα στην πρώτη δεκάδα των πωλήσεων της κατηγορίας του και είναι ο πρωταγωνιστής της εταιρίας στα οικογενειακά SUV. H στιβαρή του σχεδίαση με τα δυναμικά στοιχεία τραβούν πάντα τα βλέμματα στο δρόμο, ενώ εφοδιάζεται με εξελιγμένα τεχνολογικά συστήματα.
Όμως η ερώτηση παραμένει. Πόσο πραγματικά καλό είναι το VW Tiguan 1.5 TSI DSG των 150 ίππων; Το βαθμολογούμε με αντικειμενικά κριτήρια βασισμένα σε στοιχεία κι αριθμούς, ενώ ταυτόχρονα το συγκρίνουμε με τον ανταγωνισμό, σε μια κατηγορία που είναι αδυσώπητη. Κατανάλωση, επιδόσεις, ευρυχωρία, ασφάλεια, εξοπλισμός, εγγύηση και τιμή είναι οι τομείς στους οποίους στηρίζουμε την αξιολόγηση μας και σας παραθέτουμε όλα τα στοιχεία για να βγάλετε και τα δικά σας συμπεράσματα.
Ας τα δούμε όλα αναλυτικά.
To VW Tiguan πιάνει βαθμολογία 81%
Μάρκα/Μοντέλο | VOLKSWAGEN TIGUAN | Καλύτερο ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ SUV Βενζίνη AUTO ΕΜΠΡΟΣ |
Χειρότερο ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ SUV Βενζίνη AUTO ΕΜΠΡΟΣ |
||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 90% | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 81% | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps |
Βαθμολογία | 81% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ SUV Βενζίνη AUTO | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2019 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Βενζίνη | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1498 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
150 | 181 | DS DS4 1.6 PureTech 180 PS EAT8 181ps | 130 | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
AUTO | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
7 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ/100χλμ.)
|
10,1 | 7,4 | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 10,2 | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική αυτονομία (χλμ.)
|
853 | 963 | MERCEDES GLB 200 163ps | 781 | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
18,8 | 18,8 | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 13 | DS DS4 1.6 PureTech 180 PS EAT8 181ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,39 | 1,43 | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 1,34 | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps |
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα)
|
615 | 615 | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 380 | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
9,5 | 8,04 | MERCEDES GLB 200 163ps | 11 | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
200 | 230 | DS DS4 1.6 PureTech 180 PS EAT8 181ps | 188 | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,6 | 35,1 | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | ||
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
2 | 5 | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | ||
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
34.300 | 29.750 | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps |
Το VW Tiguan 1.5 TSI DSG των 150 ίππων συγκεντρώνει βαθμολογία 81 στα 100, κατατάσσοντας το στη τελευταία θέση της συγκεκριμένης κατηγορίας που αφορά αυτόματα μικρομεσαία SUV με κίνηση στον μπροστά άξονα, δείχνοντας πόσο σκληρός είναι ο ανταγωνισμός.
Βέβαια τη συνολική βαθμολογία του μόνο μικρή δεν τη λες, με τα δυνατά στοιχεία να είναι ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών κι η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ που βρίσκονται στην κορυφή του συγκριτικού.
Πολύ καλό και το κόστος απόκτησης του μοντέλου, που βρίσκεται αρκετά κοντά στην πιο χαμηλή τιμή της κατηγορίας, καθώς και τα φρένα του.
Πάμε να δούμε αναλυτικά το κάθε τομέα.
Σχολιάστε |