Τουλάχιστον μέχρι το 2035, θα πρέπει να έχουν τοποθετηθεί 65 εκατ. φορτιστές ώστε να καλύψουν τα 130 εκατ. ηλεκτρικά οχήματα που θα κυκλοφορούν στην Ευρώπη, έδειξε η πρόσφατη έρευνα.
Απαραίτητη η χρήση της αμφίδρομης φόρτισης
Σύμφωνα με την εν λόγω έρευνα, πέραν των φορτιστών θα πρέπει να προβλεφθεί και η διαχείριση του αυξημένου φορτίου στο δίκτυο, εφόσον θα αυξηθούν οι ανάγκες λόγο της φόρτισης. Ως λύση, ο Colle προτείνει την διαχείριση των συγκεκριμένων αυξήσεων να αναλάβουν επιτόπου εγκαταστημένα ηλιακά συστήματα και συστήματα αποθήκευσης ενέργειας σε κόμβους φόρτισης. Η Ernst & Young αναμένει ότι η ζήτηση ρεύματος για φόρτιση θα αυξηθεί κατά τις νυχτερινές ώρες στα αστικά κέντρα, όταν και οι περισσότεροι επιστρέφουν από την καθημερινή εργασία, προκαλώντας αυξήσεις φορτίου κατά 86%. Για τον λόγο αυτό, η εταιρεία υπογραμμίζει πως οι πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας θα πρέπει να προσφέρουν κίνητρα ώστε οι χρήστες να φορτίζουν τα οχήματα σε άλλες ώρες, αλλά και να επαναφέρουν την ισχύ από τις μπαταρίες των αυτοκινήτων στο δίκτυο, που σημαίνει πως τα σπίτια και τα αυτοκίνητα θα χρειάζονται πλέον δυνατότητες αμφίδρομης φόρτισης.
Χωρίς υποδομές δεν γίνεται τίποτα!
130 εκατ. ηλεκτρικά μέχρι το 2035 θα χρειαστούν και 65 εκατ. φορτιστές.
9 εκατ. δημόσιοι φορτιστές σε σχέση με τους 445.000 που υπάρχουν σήμερα.
Θα πρέπει να γίνουν βελτιώσεις στο δίκτυο για αντοχή του επιπλέον φορτίου.
Αναγκαίο το σύστημα αμφίδρομης φόρτισης για όλα τα οχήματα και το δίκτυο.
Εσύ πιστεύεις πως μπορούν όλα αυτά να γίνουν μέσα σε μία δεκαετία;