Η Ευρωπαϊκή Ένωση εξετάζει αλλαγές στον τρόπο μέτρησης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα των Plug-in υβριδικών οχημάτων προκειμένου να γίνει ακόμα πιο ακριβής στα αποτελέσματά της και να αντικατοπτρίζει καλύτερα τις πραγματικές μετρήσεις.
Η Ευρώπη έχει σκοπό να κάνει τη μέθοδό της για τη μέτρηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) των Plug-in υβριδικών οχημάτων ακόμα πιο αυστηρή. Ο λόγος, η κριτική που δέχτηκε για τα αποτελέσματα των δοκιμών οι οποίες μπορεί να είναι έως και τέσσερις φορές χαμηλότερες από τις πραγματικές εκπομπές. Σύμφωνα με το Reuters, μία αναθεωρημένη μέθοδος μετρήσεων ίσως εφαρμοστεί από το 2025.
Οι μετρήσεις των ρύπων στην Ευρωπαϊκή Ένωση μέχρι στιγμής γίνονται βάσει προδιαγραφών WLTP, ο οποίες χρησιμοποιούν πραγματικά δεδομένα για μεγαλύτερης ακρίβειας μετρήσεις CO2. Άλλη άποψη όμως, φαίνεται να έχει μία πρόσφατη μελέτη από το Διεθνές Συμβούλιο για Καθαρές Μεταφορές (ICCT) που ανέφερε πως ο κύκλος δοκιμών WLTP στην περίπτωση των Plug-in υβριδικών δεν αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα.
Αντλώντας δεδομένα για 100.000 Plug-in υβριδικά από πηγές όπως βάσεις δεδομένων εταιρικών αυτοκινήτων και ιστοσελίδες παρακολούθησης καυσίμων καταναλωτών, το ICCT διαπίστωσε ότι τα PHEV δεν φορτίζονται τόσο συχνά όσο θα έπρεπε, με αποτέλεσμα να κινούνται περισσότερο με τους θερμικούς κινητήρες και λιγότερο με ρεύμα. Για τον λόγο αυτό, οι ρύποι που εκπέμπουν είναι αρκετά περισσότεροι από αυτούς που έχουν υπολογιστεί κατά του WLTP. Τα παραπάνω αποτελέσματα, όπως είναι κατανοητό, μας δείχνουν πως δεν πρέπει να εξισώνεται όλη η ηλεκτροκίνηση και ότι οι ρυθμιστικές αρχές δεν πρέπει να έχουν την ίδια αντιμετώπιση για τα PHEV με τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
...>>>Συνεχίστε το άρθροΣχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr