Απεβίωσε στα 87 του χρόνια ο Peter Schutz, ο Αμερικανός που αποτέλεσε επί σειρά ετών υψηλόβαθμο στέλεχος της Porsche, κατορθώνοντας να αναστήσει την 911 και να την κάνει αυτό που είναι σήμερα.
Ο Schutz, του οποίου η οικογένεια δραπέτευσε από τη ναζιστική Γερμανία για την Κούβα, όταν εκείνος ήταν μόλις 8 ετών και εν συνεχεία μετεγκαταστάθηκε στις Η.Π.Α. έγινε ο πρώτος Αμερικανός CEO της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας το 1981. Η επιλογή μάλιστα έγινε από τον ίδιο τον θρυλικό ιδρυτή της εταιρείας, Ferry Porsche.
Εκείνη την εποχή, η Porsche περνούσε μια δύσκολη περίοδο, καθώς έναν χρόνο πριν είχε δημοσιεύσει για πρώτη φορά ελλειμματικά οικονομικά στοιχεία, ενώ οι πωλήσεις της πισωκινητήριας 911 έπεφταν δραματικά. Επιπλέον οι επενδύσεις σε αγωνιστικά μοντέλα είχαν μειωθεί, από την στιγμή που η εταιρεία προσπαθούσε «να σφίξει το λουρί» στην προσπάθειά της να γίνει κερδοφόρος και πάλι.
Επίσης τα στελέχη είχαν συμφωνήσει η παραγωγή της 911 να ανακοπεί, καθώς την θεωρούσαν αναχρονιστική, θέλοντας να ρίξουν το βάρος στα πιο σύγχρονα, εμπροσθοκινητήρια μοντέλα, την 944 και την 928.Αυτή η κίνηση δεν βρήκε σύμφωνο τον Schutz, ο οποίος είχε δηλώσει χαρακτηριστικά: «Όπου και να πήγαινα άκουγα ανθρώπους να με ρωτάνε γιατί σταματήσαμε την 911, από την στιγμή που ήταν ένα τόσο σπουδαίο αυτοκίνητο. Συνήθως μάλιστα απορούσαν και γιατί είχαμε εγκαταλείψει τους αγώνες».
Ο Schutz κατάφερε να σώσει την 911, επεκτείνοντας την γραμμή παραγωγής , προσθέτοντας δημοφιλείς εκδόσεις, όπως η πρώτη κάμπριο 911 και η 911 Speedster.