Ελαφρύτερη και χωρίς πίσω κάθισμα η νέα Porsche 911 Carrera T
Η νέα Porsche 911 Carrera T έφτασε με στάνταρ χειροκίνητο κιβώτιο, χωρίς πίσω κάθισμα και πιο ελαφριά από το στάνταρ μοντέλο!
Ανάμεσα στην στάνταρ 911 Carrera και στην Carrera S
Τη νέα 911 Carrera T αποκάλυψε η Porsche, φέρνοντας στο προσκήνιο μία ακόμα έκδοση του μοντέλου που έχει ως στόχο να διεγείρει τις οδηγικές αισθήσεις. Η μάρκα τοποθετεί το μοντέλο μεταξύ της στάνταρ 911 Carrera και της πιο ισχυρής Carrera S. Η ισχύς προέρχεται από έναν twin-turbo κινητήρα 3,0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 385 ίππους και 449 Nm ροπής.
Στάνταρ το 7άρι χειροκίνητο κιβώτιο
Η βασική επιλογή στο κιβώτιο ταχυτήτων της Carrera T είναι ένα χειροκίνητο επτά σχέσεων, αλλά οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν και ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK οκτώ σχέσεων. Το μοντέλο διαθέτει μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης με Torque Vectoring. Κάνοντας χρήση του χειροκίνητου κιβωτίου επτά σχέσεων, το μοντέλο φτάνει τα 96 χιλιόμετρα την ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα. Το PDK κατεβάζει το χρόνο στα 3,8 δευτερόλεπτα. Σε κάθε περίπτωση η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 291 χλμ./ώρα.
45 κιλά πιο ελαφριά από την κανονική
Η Porsche 911 Carrera T εξοπλίζεται με την ανάρτηση PASM Sport, που μειώνει την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος κατά 10 χιλιοστά. Το πακέτο Sport Chrono και η σπορ εξάτμιση περιλαμβάνονται επίσης στον στάνταρ εξοπλισμό. Για να κατεβάσει το βάρος, η Porsche εγκαθιστά λιγότερη ηχομόνωση, πιο λεπτά τζάμια και μικρότερη μπαταρία. Όπως προαναφέραμε, αυτό το μοντέλο διατίθεται στάνταρ χωρίς πίσω κάθισμα. Με το χειροκίνητο επτατάχυτο κιβώτιο η Carrera T ζυγίζει 45,36 κιλά λιγότερο από μια βασική 911 Carrera.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο