Για όσους κάνουν αρκετά χιλιόμετρα τον χρόνο και θέλουν Polo, η έκδοση με τον κινητήρα 1,6 TDI με τους 90 ίππους αποτελεί μια εξαιρετική πρόταση. Επιπλέον η έκδοση BlueMotion έχει μόλις 96 γρ./χλμ. εκπομπές CO2 και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.
Αυτό που σε κερδίζει οδηγώντας το VW Polo 1,6 TDI είναι η ροπή του και η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Αυτονόητο είναι ότι οι γνωστές «ιδιότητες» του Polo διατηρούνται και σε αυτήν έκδοση. Έτσι, το 1,6 TDI είναι ποιοτικό, ήσυχο και άνετο, δίνοντας ξεχωριστό αέρα στην συμβίωση μαζί του. Είναι σταθερό στις ψηλές ταχύτητες χωρίς να πλέει και να κουράζει. Στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι σχετικά περιορισμένες και η οδική του συμπεριφορά είναι, με την βοήθεια του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού EDL, ασφαλής. Τα φρένα είναι αποτελεσματικά και το τιμόνι παρέχει επαρκή και σαφή πληροφόρηση.
Εσωτερικό-Χώροι
Στο εσωτερικό κυριαρχεί η προσεγμένη ποιότητα υλικών, το εξαιρετικό φινίρισμα αλλά και η συντηρητική σχεδίαση. Η εργονομία, τυπική για την εταιρεία, είναι πολύ καλή και η θέση οδήγησης βολική, ξεκούραστη και με επαρκή πλευρική στήριξη. Αρκετοί αποθηκευτικοί χώροι αναδεικνύουν την πρακτικότητα του εσωτερικού, όπως και το μεγάλο ντουλαπάκι.
Χωρίς πρόβλημα θα μετακινηθούν στο εσωτερικό του Polo τέσσερις ενήλικοι επιβάτες, και, συγκριτικά με το προγενέστερο μοντέλο, παρουσιάζει περισσότερο αέρα για τα γόνατα. Το πορτ μπαγκάζ των 280 λτ. έχει μεγαλώσει κατά 10 λτ. και το σχήμα του το καθιστά πλήρως εκμεταλλεύσιμο.
Κινητήρας – Επιδόσεις
O 1,6 TDI κινητήρας αποδίδει 90 ίππους, είναι ιδιαίτερα ελαστικός από χαμηλά, έχει σχετικά μεγάλο εύρος λειτουργίας, είναι ήσυχος, πολιτισμένος και χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς. Σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο και τη ροπή των 230 Nm στις 1.500-2.500 σ.α.λ. (!) κινεί ιδιαίτερα ευχάριστα το μικρό Polo. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 11,5 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα. Και φυσικά όλα αυτά με την κατανάλωση στα 3,7 λτ./100 χλμ. (εκπομπές CO2: 96 γρ./χλμ.).
Copyright © 2024 - autoagora.gr