Παρά το ότι η πλειοψηφία των εταιρειών έχει επιλέξει τον δρόμο των plug-in υβριδικών και των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η Τοyota δεν σταματά στην εξέλιξη της τεχνολογίας κυψελών υδρογόνου. Δείτε τι μαθαίνουμε.
Η Τοyota όταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες άρχιζαν να ψάχνουν εναλλακτικές πηγές καυσίμου ήταν από τις λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες που υπερασπίζονταν τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας κυψελών υδρογόνου σε σχέση με τα plug-in. Πλέον, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει αναπτύξει τεχνολογίες για κάθε μορφή ηλεκτροκίνησης αλλά φαίνεται πως δεν θα εγκαταλείψουν τις προσπάθειες που έχουν γίνει με τις κυψέλες υδρογόνου παρά το γεγονός ότι φαίνεται να περνούν σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με τα plug-in και τα αμιγώς ηλεκτρικά με μπαταρίες.
Υψηλόβαθμα στελέχη της μάρκας στο περιθώριο της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Τόκιο δήλωναν ότι στο μέλλον η τεχνολογία κυψελών υδρογόνου θα είναι πιο φθηνή και θα αποδειχθεί και πιο αποδοτική στο εγγύς μέλλον και άρα θα αυξηθούν ραγδαία οι πωλήσεις.
Το επικεφαλής στρατηγικής, Νaomichi Hata δήλωσε σχετικά: « Στις αρχές της δεκαετίας του 2020 θα λανσάρουμε την νέα τεχνολογία με κυψέλες υδρογόνου που θα αποτελέσει σημαντική κίνηση. Η παραγωγή του Mirai είναι περιορισμένη στα 3.000 αυτοκίνητα το έτος αλλά από το 2025 αναμένουμε αυτός ο αριθμός θα δεκαπλασιαστεί. Αναμένουμε τουλάχιστον στην Ιαπωνία να μην υπάρχει διαφορά στο κόστος μεταξύ ενός υβριδικού ή ενός μοντέλου με κυψέλες υδρογόνου.»
Αυτή η επιμονή της Τοyota στη συγκεκριμένη τεχνολογία έρχεται σε αντίθεση με την επιθετική στρατηγική που έχουν λανσάρει πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες για να «ηλεκτρίσουν» την γκάμα τους μέσω plug-in υβριδικών ή πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων.