Στην αποκάλυψη του νέου Hyundai Bayon προχώρησε η κορεάτικη φίρμα. Πρόκειται για το μοντέλο που θα αποτελέσει την μικρότερη επιλογή στην κατηγορία των SUV. Δείτε τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες, αλλά και τα μηχανικά σύνολα που θα το συνοδεύουν.
Η Hyundai συνεχίζει να διευρύνει τη γκάμα των crossover της, προσθέτοντας στη βάση της γκάμας ένα νέο μοντέλο. Το νέο Hyundai Bayon, έρχεται με συμπαγείς διαστάσεις να τοποθετηθεί κάτω από το Kona. Το νέο μοντέλο είναι μικρότερο από το Kona κατά μόλις 2,5 χλστ., φτάνοντας αισίως στα 4,18 μέτρα, ενώ η απόσταση από το έδαφος «δίνει έναν αέρα» 18,3 εκατ.
Σχεδιαστικά το νέο Hyundai Bayon είναι αρκετά δυναμικό και τα λεπτά LED ημέρας διαχωρίζονται από τα φωτιστικά σώματα. Οι πλευρικές επιφάνειες διαθέτουν έντονες ακμές που θυμίζουν σε μεγάλο βαθμό αυτές του Tucson που παρουσιάστηκε πρόσφατα, ενώ στο πίσω μέρος συναντάμε εντυπωσιακά LED σώματα σε σχήμα βέλους. Οι ζάντες αλουμινίου που προσφέρονται είναι μεγέθους 16 ή 17 ιντσών, συνολικά υπάρχουν 9 χρώματα για το αμάξωμα, αλλά και η οροφή «Phantom Black» για τους λάτρεις της διχρωμίας.
Στο εσωτερικό, η σχεδίαση παραπέμπει στο Hyundai i20 και το high-tech στοιχείο είναι εμφανές. Πίσω από το τιμόνι προσφέρεται ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, ενώ η κεντρική οθόνη αφής διατίθεται είτε σε μέγεθος 8, είτε σε 10,25 ίντσες. Εννοείται ότι υπάρχει δυνατότητα συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto, ενώ προσφέρονται και άλλα συστήματα όπως η ασύρματη φόρτιση, αλλά και το ηχοσύστημα BOSE Premium. Η γκάμα των συστημάτων ασφαλείας είναι υπερπλούσια και περιλαμβάνει από έλεγχο ταχύτητας βάσει ορίων κυκλοφορίας μέχρι και ανίχνευση πεζών. Όσον αφορά στους χώρους, να αναφέρουμε ενδεικτικά ότι ο διαθέσιμος όγκος αποσκευών αγγίζει τα 411 λτ.
Σε επίπεδο κινητήρων, στη βάση της γκάμας βρίσκεται το ατμοσφαιρικό μοτέρ 1.2 MPiτων 84 ίππων, το οποίο συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Από εκεί και πέρα έχουν τις υπερτροφοδοτούμενες επιλογές του τρικύλινδρου 1.000άρη T-GDI, ο οποίος έρχεται με 100 ίππους και 120 στην mild hybrid εκδοχή του. Στην περίπτωση των υπερτροφοδοτούμενων T-GDI θα υπάρχει και δυνατότητα επιλογής προγράμματος οδήγησης ανάμεσα στα Eco, Normal και Sport.
Και στις δύο περιπτώσεις, η κίνηση θα περνά στον εμπρός άξονα μέσω του χειροκίνητου iMT έξι σχέσεων ή του 7τάχυτου αυτόματου DCT διπλού συμπλέκτη. Τέλος, ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι το Bayon με χειροκίνητο κιβώτιο iMT θα συνοδεύεται και από το σύστημα «rev matching» που συναντάμε κυρίως σε αυτοκίνητα επιδόσεων της Hyundai.