Η επιμονή της Peugeot στην κατηγορία των
μικρομεσαίων μοντέλων συνεχίζεται. Η γαλλική μάρκα φέρνει στην αγορά την
τρίτη γενιά του 308 SW προσφέροντας μία πιο
πρακτική έκδοση του hatchback μοντέλου αλλά και μία
κομψή εναλλακτική πρόταση αντί του C-SUV 3008. Μετά το μεσαίο 508 SW το 308 SW είναι το δεύτερο estate μοντέλο στην γκάμα της Peugeot.
Βασίζεται πάνω στην αναβαθμισμένη έκδοση της πλατφόρμας EMP2.
Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »
Μεγαλύτερο σε μήκος και μεταξόνιο για έξτρα χώρους αποσκευώνΞεκινώντας από τα βασικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, βασίζεται πάνω στην
αναβαθμισμένη έκδοση της πλατφόρμας EMP2. Είναι αναμενόμενα μεγαλύτερων διαστάσεων συγκριτικά με το hatchback έχοντας έξτρα 19 χλστ. μήκος (4.636 χλστ.), μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 57 χλστ. (2.732 χλστ.) και πιο «τεντωμένο πίσω μέρος κατά 212 χλστ., με στόχο φυσικά την μεγαλύτερη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ. Σε επίπεδο design, το Peugeot 308 SW έχει
επανασχεδιασμένο πίσω μέρος,
επιθετικό «πρόσωπο» και
μυώδες αμάξωμα. Κοιτάζοντας προς τα πίσω βλέπουμε πως διαθέτει τα ίδια οριζόντια λεπτά LED φώτα χωρίς όμως μαύρη γυαλιστερή ένωση ανάμεσά τους. New entry είναι η
ενσωματωμένη αεροτομή πάνω από το κεκλιμένο παρμπρίζ.
Επειδή όμως η πρακτικότητα είναι νο1 ζητούμενο σε ένα station wagon, ας δούμε λεπτομέρειες ευρυχωρίας στο νέο γαλλικό μικρομεσαίο. Μόλις ανοίξει η ηλεκτρική πόρτα του πορτ-μπαγκάζ με τον
χαμηλό χώρο φόρτωσης αποκαλύπτει το διπλό πάτωμα, στο οποίο αρχικά
υπάρχει χωρητικότητα 608 λίτρων. Αν διπλώσετε τα πίσω καθίσματα η χωρητικότητα εκτοξεύεται
στα 1.634 λτ., επιτρέποντας την
μεταφορά αντικειμένων μήκους έως και 1.85 μέτρων. Έξτρα
αποθηκευτικοί χώροι μέσα στην καμπίνα και την κεντρική κονσόλα ανεβάζουν την συνολική ευρυχωρία και προσφέρουν έξυπνες λύσεις για οδηγό και συνεπιβάτες.
Δεσπόζει στο εσωτερικό το φουτουριστικό ταμπλό iCockpit που συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 3D έως 10 ιντσών και την οθόνη αφής 10 ιντσών για το σύστημα infotainment.
Μιλώντας για το εσωτερικό, πρέπει να πούμε πως στο Peugeot 308 SW δεσπόζει το
φουτουριστικό ταμπλό iCockpit που συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 3D έως 10 ιντσών και την οθόνη αφής 10 ιντσών για το σύστημα infotainment. Το χαρακτηριστικό μικρό τιμόνι της Peugeot παράμενει σημείο αναφοράς, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμο περιλαμβάνεται ηχοσύστημα Focal Premium Hi-Fi με 10 ηχεία και ένας ενισχυτής 690W. Όσον αφορά τα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας, το Peugeot 308 SW εξοπλίζεται με όλα τις σύγχρονες τεχνολογίες, ενώ χάρη στο μελλοντικό πακέτο Drive Assist 2.0 θα υποστηρίζει ακόμη και πιο εξελιγμένες ημι-αυτόνομες λειτουργίες.
Τι παίζει με τους κινητήρες;Όπως στο hatchback, έτσι και στο station wagon θα υπάρχουν επιλογές
βενζίνης, diesel, και Plug-in hybrid. Στην βάση της γκάμας βρίσκεται ο
1.200άρης PureTech των 130 ίππων, ενώ στα
diesel μοτέρ βλέπουμε τον 1.500άρη BlueHDi επίσης με 130 ίππους. Και στις δύο επιλογές η ταχύτητα μεταδίδεται στους μπροστά τροχούς αποκλειστικά μέσω του
αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων EAT8. Στις Plug-in hybrid επιλογές υπάρχουν το
Hybrid 180 και το
Hybrid 225. Και στα δύο συστήματα βάση είναι ο 1,6 λίτρων κινητήρας PureTech ενώ μία μπαταρία ιόντων λιθίου επιτρέπει
αυτονομία 59-60 χιλιομέτρων. Η
πλήρης φόρτιση γίνεται σε
1 ώρα και 55 λεπτά με τον προαιρετικό φορτιστή 7,4 kW (7:05 ώρες σε πρίζα σούκο), ενώ στην υβριδική λειτουργία οι εκπομπές ρύπων κυμαίνονται στα 25-26 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο.
Μόλις ανοίξει η ηλεκτρική πόρτα του πορτ-μπαγκάζ με τον χαμηλό χώρο φόρτωσης αποκαλύπτει το διπλό πάτωμα, στο οποίο αρχικά υπάρχει χωρητικότητα 608 λίτρων
Το
Peugeot 308 SW θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της μάρκας στο Mulhouse της Γαλλίας, με τις πρώτες παραδόσεις στην ευρωπαϊκή αγορά να γίνονται
προς τα τέλη του 2021. Παραμένει ασαφές το κόστος του μοντέλου, με την γαλλική μάρκα να προβλέπει πως η estate έκδοση θα απευθύνεται σε
επαγγελματίες κατόχους σε ποσοστό 70% και σε ιδιώτες στο υπόλοιπο 30%.