Λίγο πριν τον ερχομό της νέας γενιάς Nissan GT-R, ο twin-turbo V6 του R35 αποκτά ήπια υβριδική τεχνολογία ώστε να «νικήσει» τα όρια ρύπων. Διαβάστε τις πρώτες πληροφορίες που έρχονται κατευθείαν από την Ιαπωνία.
Η νέα τάση του εξηλεκτρισμού της αυτοκίνησης φαίνεται ότι επηρεάζει και σκληροπυρηνικά μοντέλα, όπως το Nissan GT-R, με τα νέα δημοσιεύματα να αναφέρουν ότι είμαστε πολύ κοντά στην αποκάλυψη της πρώτης ήπια υβριδικής έκδοσής του. Οι νέες πληροφορίες που έρχονται από τον ιαπωνικό τύπο, αναφέρουν ότι το ήπια υβριδικό σύστημα θα έρθει πριν γίνει η αλλαγή του μοντέλου, συνεπώς θα δούμε ηλεκτροκινητήρα και στην τρέχουσα γενιά με την ονομασία R35.
Η νέα έκδοση θα εξοπλίζεται με τον ίδιο twin-turbo V6 κινητήρα χωρητικότητας 3,8 λίτρων, ο οποίος θα συνεργάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 48V. Ακόμα είναι νωρίς για ακριβή αναφορά σε τιμές ισχύος και ροπής, αλλά είναι δεδομένο πως ο ηλεκτροκινητήρας δεν έρχεται να συμβάλλει στην αύξηση της ισχύος, αλλά στη μείωση των εκπομπών ρύπων. Ταυτόχρονα, σημαντικός στόχος θα είναι και η μείωση του θορύβου, μιας και στην Ιαπωνία είναι θέμα χρόνου να τεθούν σε ισχύ νέα, πιο αυστηρά όρια ηχορύπανσης.
Περιμένουμε ότι κάτι τέτοιο θα συμβεί προς τα τέλη του 2022 και η πλατφόρμα του R35 θα σταματήσει να παράγεται το 2024, όπου θα αποκαλυφθεί το νέο μοντέλο. Αν συμβεί εν τέλει, τότε η πλατφόρμα της συγκεκριμένης γενιάς θα έχει συμπληρώσει 17 ολόκληρα χρόνια στην παραγωγή. Αυτό το διάστημα ισούται με τον διπλάσιο χρόνο των υπολοίπων αυτοκινήτων της αγοράς.
Τέλος, τα ίδια δημοσιεύματα από έγκυρες πηγές αναφέρουν ότι το «κύκνειο άσμα» της γενιάς R35 θα έρθει με την «Final Edition». Υπολογίζεται ότι θα την δούμε στα τέλη του 2022 και θα είναι η τελευταία έκδοση με τον twin-turbo V6 κινητήρα να μην δέχεται ήπια υβριδική τεχνολογία. Όπως και να χει, αναμένουμε μέχρι να υπάρξει κάποια επίσημη πληροφορία.