autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
2 φωτογραφίες »

Έρχεται το baby SUV VW ID.2 με τιμή στα 20.000 ευρώ

Διαβάστηκε από 29684 αναγνώστες - 9/8/2021

Η δημιουργία του Volkswagen ID.2 επιβεβαιώνει την στροφή της και στα μικρά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, την ώρα που αποκλειστικές φωτογραφίες απεικονίζουν το πώς θα μπορούσε να μοιάζει το baby SUV των Γερμανών. Τιμή αγοράς 20.000 υπόσχονται οι Γερμανοί.

Έντονες είναι οι διεργασίες που πραγματοποιούνται στο εσωτερικό του VW Group. Η κύρια μάρκα του Ομίλου προετοιμάζει τα δύο νέα entry level ηλεκτρικά μοντέλα της (ID.1 και ID.2) τα οποία και θα ανοίξουν τον δρόμο προς τα μικρού μεγέθους αμιγώς ηλεκτρικά. Ειδικά για το ID.2 γνωρίζουμε πως αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο προσεχές χρονικό διάστημα με στόχο να εμφανιστεί στις αγορές πριν τα τέλη του 2025.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Στην πράξη θα έχουμε να κάνουμε με ένα φθηνό baby SUV, πλήρως ηλεκτρικό, το οποίο θα θα εντάσσεται στην κατηγορία των B-SUV και θα αποτελέσει μία εναλλακτική πρόταση σε όσους αναζητούν e-cars. Το συγκεκριμένο μοντέλο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη εδώ και μία 3ετία, με τους Γερμανούς να εργάζονται πάνω στην δημιουργία μίας πιο προσιτής έκδοσης της πλήρως ηλεκτρικής πλατφόρμας MEB που συναντάμε στα SUV ID.3 και Skoda Enyaq. Η ονομασία που έχει δοθεί στο εν λόγω project είναι η «MEB entry» και εφόσον υλοποιηθεί στο 100% θα φέρει τουλάχιστον τέσσερα νέα μοντέλα μέχρι τα μέσα της δεκαετίας, τόσο για την VW όσο και για τις SEAT και Skoda.
 
Με διαστάσεις T-Cross και χωρητικότητα T-Roc

Θα έχει δύο εκδόσεις μπαταρίας με αυτονομία από 195 έως και 290 χιλιόμετρα.

Θα έχει δύο εκδόσεις μπαταρίας με αυτονομία από 195 έως και 290 χιλιόμετρα.

Η ιστοσελίδα Autoexpress.uk έχει στην διάθεσή της αποκλειστικές εικόνες για το μελλοντικό baby SUV και μπορεί να δει κανείς αρκετές ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για το νέο ID.2. Σαν ένα πρώτο σχόλιο, πρέπει να πούμε πως η VW προσπάθησε να αξιοποιήσει πλήρως το μεταξόνιο του μοντέλου για να εξασφαλίσει τους μέγιστους δυνατούς χώρους. Σε επίπεδο αριθμών, θα έχει περίπου το ίδιο μήκος και το ίδιο ύψος καθισμάτων με το T-Cross, ενώ οι χώροι της καμπίνας θα θυμίζουν το μεγαλύτερων διαστάσεων B-SUV VW T-Roc. Διαφορετική, βέβαια, θα είναι η σχεδίαση του μοντέλου. Αναμένεται μια αλλαγμένη γρίλια στο εμπρός μέρος, ενώ η πόρτα του χώρου αποσκευών θα είναι μαύρου χρώματος. Στο εσωτερικό θα υπάρχει ψηφιακό ταμπλό και λεβιές ταχυτήτων «rocker-switch».
 
Το επερχόμενο ID.2 θα εξοπλίζεται με μπαταρίες λιθίου φωσφορικού σιδήρου (LFP). Μέχρι πρότινος υποστηριζόταν πως η συγκεκριμένη τεχνολογία παρείχει χαμηλή ενεργειακή πυκνότητα σε σύγκριση με τα πιο συχνά χρησιμοποιούμενα μίγματα νικελίου-κοβαλτίου-μαγγανίου και νικελίου-κοβαλτίου-αλουμινίου. Πλέον, οι μπαταρίες LFP έχουν κερδίσει δημοτικότητα καθώς η Tesla άρχισε να τις χρησιμοποιεί περισσότερο για να αποφύγει την αύξηση των τιμών του νικελίου. Σχετικά με την ηλεκτρική αυτονομία, το ID.2 θα προσφέρεται σε διαφορετικές εκδόσεις μπαταριών. Η φθηνότερη επιλογή θα έχει χωρητικόττητα 30 kWh και θα εξασφαλίζει εμβέλεια γύρω στα 195 χιλιόμετρα, με την κορυφαία έκδοση των 45 κιλοβατώρων να μην ξεπερνά τα 290 χιλιόμετρα αυτονομίας.
 
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, τέλος, αναμένεται και η γνωστοποίηση του κόστους αγοράς του baby SUV Volkswagen ID.2. Εκτιμάται ότι θα κυμαίνεται γύρω στα 20.000 ευρώ, με βάση και τα λεγόμενα στην Auto Bild από τον Ralf Brandstätter, αφεντικό της VW. Η διαδιακασία παραγωγής του θα γίνει μαζί με τα αδελφά οχήματα της SEAT και της Skoda σε ένα ισπανικό εργοστάσιο, πιθανώς στη Βαρκελώνη. Η VW επιβεβαίωσε τον περασμένο μήνα ότι η Ισπανία θα είναι η βάση για το τρίτο από τα έξι προγραμματισμένα προς κατασκευή εργοστάσια μπαταριών. Το πιο πιθανό είναι να βρίσκεται κοντά στην τεράστια τοποθεσία στην Καταλονία που σήμερα φιλοξενεί τέσσερα οχήματα SEAT, καθώς και τα Audi Q3 και A1.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε