Η νέα τεχνολογία ταχείας φόρτισης δοκιμάζεται κάτω από εξαντλητικά test, που αν τελικά έχουν επιτυχή αποτελέσματα, θα φέρουν την επανάσταση στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.
Στην τάση των ημερών που θέλει όλο και περισσότερους κατασκευαστές να στρέφονται προς την ηλεκτροκίνηση, διάφορες εταιρίες τεχνολογίας από την Κίνα δουλεύουν εδώ και καιρό πάνω σε έναν εναλλακτικό τρόπο φόρτισης μπαταριών.
Η νέα αυτή τεχνολογία βασίζεται στην διαδικασία αλλαγής των επιμέρους μπαταριών της κεντρικής μπαταρίας. Η κίνηση των τροχών για κάθε ηλεκτρικό όχημα τροφοδοτείται από μία μεγάλη κεντρική μπαταρία. Η τελευταία απαρτίζεται από μικρότερες μπαταρίες που λειτουργούν αρμονικά και παράγουν την απαιτούμενη κίνηση του οχήματος. Με την εν λόγω νέα τεχνολογία, οι σταθμοί δεν θα επαναφορτίζουν τις μπαταρίες των οχημάτων αλλά θα αντικαθιστούν τις επιμέρους εξαντλημένες μπαταρίες της κεντρικής μονάδας με πλήρως φορτισμένες. Με αυτόν τον τρόπο, ο χρόνος για τη ολική φόρτιση του αυτοκινήτου θα είναι σημαντικά μειωμένος.
Ο τεχνολογικός γίγαντας από την Κίνα με χρόνια ειδίκευσης στην κατασκευή μπαταριών, πρόκειται επικεντρωθεί και στον τομέα της φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων. Η CATL είναι ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές και προμηθευτές μπαταριών, με πελάτες όπως την Tesla, την Volkswagen, την Fisker και τη NIO. Από τώρα και στο εξής, υπέγραψε σχετική συμφωνία με τις Διοικητικές Αρχές της Περιφερείας Guizhou, με σκοπό να ασχοληθεί με την κατασκευή σταθμών ταχείας φόρτισης παρόμοιου τύπου σε όλη την περιοχή.
Από την άλλη, η NIO ηγείται στον συγκεκριμένο τομέα με 750 σταθμούς ταχείας φόρτισης σε όλη την κινεζική επικράτεια, ενώ ήδη έχει σε λειτουργία ένα μικρό αριθμό σταθμών στη Νορβηγία. Στα άμεσα πλάνα της εταιρείας που συνεργάζεται με την Shell, είναι και η κατασκευή νέων παρόμοιων σταθμών στη Γερμανία, ενώ από ό,τι φαίνεται θα εξαπλωθεί σε Η.Π.Α. και Καναδά.
...>>>Συνεχίστε το άρθροΣχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr