Οι τροποποιήσεις που έγιναν στο μοντέλο, ήταν το μεγαλύτερο μήκος (κατά 25 εκατοστά) ώστε να καταφέρουν την μείωση των αεροδυναμικών αντιστάσεων στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Παράλληλα τοποθέτησαν έναν μεγαλύτερο διαχύτη στο εμπρός μέρος και αεροδυναμικά βοηθήματα πάνω από τους εμπρός τροχούς.
Ο αρχισχεδιαστής της βιομηχανίας Frank Heyl δήλωσε πως, η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν να πετύχει ο συνολικός σχεδιασμός, αφού έπρεπε να τα συνδυάσουμε όλα μαζί σε ένα αυτοκίνητο.
Η ακριβής τελική ταχύτητα που έφτασε η ειδικά τροποποιημένη Bugatti Chiron Sport είναι 304,773 μίλια/ώρα δηλαδή 490,484 χλμ./ώρα.
Η βιομηχανία χαρακτηρίζει το αυτοκίνητο ως ένα «πρωτότυπο προ-παραγωγής», που ουσιαστικά θα βγει στην παραγωγή σε ελάχιστα συλλεκτικά κομμάτια με σαφώς πολύ υψηλή τιμή. Η ισχύς του W16 κινητήρα λέγεται πως έχει ανεβεί από τα 1.500 έως τα 1.600 άλογα, ωστόσο το σύστημα τετρακίνησης και το κιβώτιο παρέμειναν πλήρως εργοστασιακά.
Copyright © 2024 - autoagora.gr